ByDanie schoolagenda 2015-2016

In september begin ik aan een nieuwe fase: De afstudeerfase. Ik studeer namelijk Ecologische Pedagogiek aan de Hogeschool van Utrecht in Amersfoort. Ik ben klaar met mijn derde studiejaar en heb alle studiepunten behaald dus kan beginnen aan mijn laatste fase! Bij een nieuw studiejaar, hoort ook een nieuwe agenda. Nu weet ik dat er steeds meer jongeren zijn die een agenda gebruiken op hun telefoon, maar dit vind ik totaal niet praktisch. Vorig jaar had ik een supergrote jaaragenda van de Hema. Ik wilde nu een mooie en vooral praktische agenda.

Wie mij goed kent, weet dat ik helemaal gek ben van fashion. Dit zullen jullie ook wel vaker voorbij zien komen op mijn blog. Bij toeval kwam ik op Instagram een foto tegen van een mooie fashion (!) agenda. Dit MOEST ook mijn nieuwe agenda worden!



Dit is hem! Wat een beauty vind je niet? Het is een agenda ontworpen door Danie Bles (ByDanie). De agenda heeft een fijn formaat, niet te groot en niet te klein. Het heeft een harde kaft en een handig leeslint. Het is een agenda voor de duur van 12 maanden (27 juli 2015 t/m 31 juli 2016). Eén week heeft twee pagina’s. De buitenkant heeft – zoals je kunt zien – een soort Dalmatiër-achtige print.


Het is een agenda dat biedt wat een agenda moet bieden. Ruimte voor persoonlijke gegeven, cijfers, verjaardagen, roosters, notities en adressen. Een leuke extraatje aan deze agenda is dat je je eigen pop kunt stylen! Ideaal voor als je je verveelt tijdens de les.

Wat ik daarnaast heel leuk vind is dat er bij elke week een tip, advies of quotes staan van Danie op het gebied van Fashion. Tot slot staan er ook enkele pagina’s in met kleding must-haves, hotspots in verschillende steden en andere leuke fashion gerelateerde items!

Wil jij deze agenda ook voor het nieuwe schooljaar? Je koopt de agenda hier voor €14,95!

Liefs, Kelly

Geef een reactie

