My day in pictures / Juli 2015

Vandaag was mijn tweede officiële vakantiedag! Ik heb eerst lekker uitgeslapen tot een uur of elf. Daarna heb ik lekker samen met mijn moeder ontbeten. Twee ham-kaas croissants met een heerlijke selfmade smoothie.

IMG_3194  IMG_3195

Mijn lieve kat kwam bij ons zitten en keek toe hoe we aan het eten waren. Arm beest!

IMG_3198

Daarna kwam een meisje langs voor een photoshoot voor op haar Curriculum Vitae. Mijn kat kwam er weer gezellig bij zitten en keek toe hoe ik het meisje aan het fotografen was. Bij de laatste foto draaide ze spontaan om naar de camera, net alsof ze ook een photoshoot wilde! Wat is het toch ook een lieverd.

IMG_3293IMG_3294

Wat ook fijn was, is dat het op dat moment lekker weer was. De zon zat achter de wolken maar zorgde voor een hele mooie lichtinval!

IMG_3217

Helaas moet er ook gewerkt worden in vakantie als je nog student bent. Maar dat vind ik helemaal niet erg, want ik heb een leuke baan! Ik werk in namelijk in een verzorging/verpleeghuis. Bij deze baan hoort ook werkkleding. Mijn lage taupe Palladiums zijn mijn werkschoenen. Verder draag ik een high waisted jeans van de Miss Etam. Ideale broek voor het werk.


Ik moet een half uurtje rijden voor mijn werk. Kijk toch eens wat een mooie omgeving!

Om wat extra energie te krijgen nam ik onderweg een energiedrankje. Niet gezond, wel lekker.


Toen ik klaar was met werken en naar mijn auto liep, zag ik een bloemenstruik. Ik hou van bloemen en vooral deze kleuren vind ik erg mooi!

Ik sta twee keer per jaar samen met mijn moeder op de vlooienmarkt in Enschede. De volgende keer op 5 september. In mijn omgeving zijn er een aantal mensen die spullen voor me bewaren zodat ik dit kan verkomen. Hoe lief is dat! Vandaag heb ik een aantal spullen opgehaald bij een collega.


Toen ik thuis kwam heb ik nog een aantal video’s gekeken op YouTube. Onder andere van CrocoJill, één van mijn favoriete YouTubers van dit moment. Daarna ben ik lekker gaan slapen.

Dat was een dag uit mijn leven! Ik hoop dat je het leuk vond om te zien.

Liefs, Kelly

Geef een reactie

