Outfit of the day 

“Let’s go basic, because it’s hot!” Dat was vandaag mijn gedachte. Eigenlijk ben ik helemaal niet iemand die alleen maar basics draagt, behalve wanneer het erg warm is. Vandaag was dat zo’n dag. Met 30 graden vond ik dat ik een simpel en vooral lekker luchtig jurkje mocht dragen!

  Dit jurkje heb ik vorige week gescoord in de sale bij de Vila voor €19,99. Normaal gesproken kost dit jurkje €25,99.
    Ik vind het fijn dat dit jurkje een goede lengte heeft. Het valt tot net boven mijn knieën, waardoor ik niet bang hoef te zijn dat mensen mijn billen zien. 

  Naast dit super simpele jurkje, had ik een zwarte tas bij me van de Primark. De tassen die ik gebruik zijn vooral rugtassen, omdat dit het beste is voor mijn rug. Wanneer ik uiteten ging mistte ik een wat netter tasje waar ik mijn portemonnee en telefoon in kwijt kon. Toen ik laatst in Eindhoven aan het shoppen was, zag ik dit perfecte model bij de Primark. 

Ik droeg daarnaast mijn Havaianas met giraffen print. Deze kocht ik vorig jaar in Ibiza voor €25,95. Best duur voor een paar slippers, maar ze zitten goddelijk! Ik kan ze iedereen aanraden. Ik heb ondertussen mijn vierde paar besteld. Oeps..

  Wat dit jurkje voor mij meer speciaal maakt, is dat het een V-hals heeft. Ik draag altijd shirts en jurkjes met een rond hals. Dit vond ik voor een keertje wel een leuk detail!  

  

Ook de rits aan de achterkant vind ik een leuk detail. Ik ben blij met mijn aankoop!

Wat dragen jullie wanneer het boven de 25 graden is?

Liefs, Kelly

Geef een reactie

