Outfit of the day

Vandaag, zondag 19 juli 2015, is het een ontzettend regenachtige dag. Lange broeken weer dus. Bah. Ik hou er niet van om midden de zomer in een lange broek te lopen. Op zich vond ik het niet koud vandaag, heb ik de hele dag in een hemdje rondgelopen.


Ik word er echt blij van als ik deze top aan kan! Dit is één van mijn beste aankopen van het afgelopen jaar. De top past overal bij en is ook goed te dragen met een vestje.

En dan de broek! Mijn lievelingsbroek van afgelopen winter. Ik vind de kleur echt heel erg mooi. Het zit een beetje tussen bordeaux rood en paars in. Het is een high waisted jeans, wat ik ook erg prettig vind!

Kijk naar de schoenen! Ze hebben een holografische ‘print’. Ik vind ze fantastisch en krijg regelmatig complimentjes over de deze schoenen.



Top: €5,- Winkeltje in Antwerpen
Broek: €45,- Monki
Schoenen: €55,- Sacha

Liefs, Kelly

Geef een reactie

