Planning voor mijn blog

  

Ik heb nu meer dan tien artikelen geschreven. Dat is natuurlijk niets als je het vergelijkt met de bekende bloggers, maar ik merk dat ik het leuk vind om te doen. Ik ben deze blog begonnen omdat ik altijd bij elk product dat ik koop eerst een review op zoek op internet. Over sommige producten zijn nog geen/weinig reviews te vinden. Deze hoop ik te kunnen behandelen. Natuurlijk hoop ik dat er mensen op mijn blog komen en iets aan een artikel hebben die ik heb geschreven.

Nu ik weet dat ik het leuk vind om artikelen te schrijven, heb ik voor mezelf een planning gemaakt die ik met je wil delen. Zo weet je precies wanneer welk soort artikel online komt en hopelijk kom je nog eens terug!

De planning die ik heb gemaakt geldt tot 10 september 2015. Dan zit ik namelijk 10 dagen in Curacao en zullen er andere artikelen online komen.

Maandag: Lifestyle artikel
Elke maandag zal er een Lifestyle artikel online komen. Deze artikelen zullen gaan over dingen waar ik mij mee bezig houdt in het dagelijks leven.

Dinsdag: Review
Iedere dinsdag zal er een review artikel online komen. Ik schrijf over dingen die ik leuk vind, dus ook bij de reviews zullen er onderwerpen aan bod komen waar ik blij of juist minder blij van wordt. Dit kan van alles zijn. 

Woensdag: Fashion
Fashion is één van mijn passies. Ik deel graag mijn outfit met je of er komt een ander fashion gerelateerd artikel online.

Donderdag: Fotografie
Mijn allergrootste passie is fotografie. Dagelijks maak ik meerdere foto’s met mijn Canon 70D. Deze deel ik voornamelijk op Instagram of via Facebook. Nu ik deze blog ben gestart, wil ik hier één keer per week mijn gemaakte foto’s van die week delen.

Vrijdag: Artikel gerelateerd aan reizen
En dan nog een passie: op vakantie gaan. Ik ga meerdere keren per jaar op vakantie en geniet hier erg van. Er zal elke week een artikel online komen die gerelateerd is aan mijn reizen. 

Vrijdag en zaterdag: Random
In het weekend komt er een random artikel online. Bijvoorbeeld een lifestyle, review, outfit of the day, fotografie en of reisartikel.

Liefs, Kelly

Geef een reactie

