Summer essentials

Vanaf morgen wordt het weer een paar dagen zomer! Tijd om mijn summer essentials te delen. Als het warm is, gebruik ik een aantal producten die ik erg fijn vind. Vandaag deel ik deze graag met je. Ben je benieuwd? Kijk dan zeker verder!

Allereerst de beste slippers ooit. Voor mij in ieder geval. Dat zijn Havaianas. Ik heb er nu drie paar van. Twee paar teenslippers en één paar sandalen. Alle drie lopen ze echt perfect. Ik kan er een hele dag op lopen, terwijl ik hele slechte voeten heb. Een echte aanrader voor iedereen! Op mijn wishlist staan nog zwarte teenslippers!

Dan mijn lievelingszonnebril. Deze van Mint & Berry. In dit artikel vertel ik er meer over!

Dan dit scheermes van Kruidvat eigen merk. Ik gebruikte altijd de scheermessen van Gilette maar vond deze gigantisch duur. Eerst heb je een scheermes(houder) nodig waarop je een mesje kunt klikken. Deze kost €13,99 bij Bol.com. Als het mesje ‘op’ is dan moet je een navulverpakking kopen. Voor drie mesjes betaal je €14,74 via Bol.com. Dit heb ik ongeveer 3 jaar volgehouden, tot ik het scheermes van Kruidvat probeerde. Ik bereik hetzelfde effect met deze goedkopere mesjes! De houder kost €6,99 en de navulverpakking kost 7,99 (4 stuks). Je koopt ze hier en hier.

Ook deze zonnebrandcrème vind ik erg fijn. Hier heb ik een uitgebreid artikel over geschreven.
Lees het hele artikel hier.

Dan de beste deodorant ooit! Ik ben iemand die snel zweet, wat ik erg vervelend vind. Sinds ik de Lady Speedstick in gebruik heb (nu ongeveer een jaar) is dit probleem zo goed als verholpen! Natuurlijk zweet ik nog wel eens, maar het geurt in ieder geval niet! Ik ben erg blij met deze ontdekking! De Lady Speedstick is niet te koop in de winkels in Nederland. Tegenwoordig kun je de deodorants bestellen via http://www.ladyspeedstick.nl

Mijn favoriete parfum van deze zomer is deze parfum van Bambi (Let’s dream). Deze parfum heb ik gereviewd in een artikel. Klik hier om naar dit artikel te gaan.

Welke producten gebruik jij altijd in de zomer?

Liefs, Kelly

Geef een reactie

