5 Dingen waar ik blij van word

 

Vandaag deel ik vijf dingen waar ik echt blij van word. Ik hoop dat je er van geniet en wie weet herken je een aantal dingen!

Dieren

Waar ik het meest blij van word van allemaal, zijn dieren. Op dit moment ben ik (en mijn gezin) in het bezit van zes lieve huisdieren. Vier daarvan zijn mijn favoriet, namelijk twee honden, een kat en een konijn. Daarnaast hebben we nog twee duiven. Binnenkort krijgen we er nog 10-15 kipjes bij! Tot twee maanden geleden had ik twee katten, maar helaas er eentje aangereden. Ik ben echt een enorme dieren gek. Ik praat met ze, speel met ze, knuffel met ze en als ik s’ ochtends wakker wordt ga ik het eerst naar hen toe. Ik word altijd enorm kwaad als ik zie dat mensen niet goed met hun dieren omgaan. Dit vind ik vaak nog erger dan wanneer er iets met mensen gebeurd, juist omdat dieren zo onschuldig zijn en zich niet kunnen verweren in zulke situaties.

Zon

Ik ben een echte zonaanbidder. Wanneer het weer herfst begint te worden baal ik hier erg van en kan ik niet wachten tot het weer zomer wordt. Vooral als het een strenge winter is met veel sneeuw tel ik de dagen af. Deze herfst heb ik geluk, ik ga namelijk in oktober en november 24 dagen naar Bonaire voor stage. Heerlijk 3 weken stage lopen en vakantie vieren met 30 graden! Hier volgen uiteraard artikels en vlogs over.

Natuur

Waar andere jong volwassenen helemaal wild zijn van stappen en drinken kan ik er van genieten om in de natuur te fotograferen. Het is niet zo dat ik er elke dag op uit ga om vogels te tellen of te bespieden maar ik vind het wel heerlijk om in de natuur te wandelen en te fotograferen. Als ik moest kiezen tussen een dagje Veluwe of een avondje stappen dan koos ik zonder twijfel voor het eerste.

Rust

Ik denk dat ik wel van mezelf kan zeggen dat ik een sociaal persoon ben, ik werk met oude mensen en wil later met kleine kinderen werken. Ik hou van mensen om me heen maar kan er des te meer van genieten wanneer ik een avondje rustig op de bank zit met mijn ouders of mijn vriend! Ik ben dan ook helemaal geen uitgaanstype, eerder een saaie huismus. Al wil ik het woord saai liever niet gebruiken omdat ik veel leuke dingen doe samen met mijn vriend of mijn moeder! Ik schaam me er niet voor!

Winkelen

Wanneer ik een dagje ga winkelen met mijn moeder, kijk ik hier vaak al weken naar uit. Ik vind het heerlijk om nieuwe kleding te kopen. En dan vooral de zoektocht naar wat meer speciale kleding vind ik heerlijk!

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achter laat in de reacties. En volg me ook op Instagram (Kekographyy)!

Liefs, Kelly

Geef een reactie

