My day in pictures / Een dagje strand

 Op maandag 3 augustus ben ik een dagje naar het strand geweest samen met mijn vriend. Mijn ouders zijn een weekje op vakantie naar Warmenhuizen. Toen ik nog klein en schattig was ben ik minstens vijf keer op vakantie geweest naar Camperduin, een plaatsje dat in de buurt ligt van Warmenhuizen. Ik was erg benieuwd hoe het er nu, meer dan 10 jaar later, uit zou zien. Ik maakte een paar foto’s met de iPhone 6 van mijn vriend. In dit artikel deel ik deze foto’s met je! Kijk snel verder!

Eerst gingen we op bezoek bij de boerderij waar mijn ouders verblijven in Warmenhuizen. Ze slapen een weekje in een soort zouthuisje. Een erg schattig huisje waar je met maximaal twee personen in kunt slapen! Mijn moeder had met de eigenaresse geregeld dat we daar konden ontbijten. We hadden namelijk zo’n 2,5 uur gereden! De eigenaresse maakt deze ontbijtjes zelf en komt ze ook bij de huisjes brengen. Er zijn in totaal 6 huisjes. In elk huisje kunnen maximaal 2 personen verblijven.


Kijk dit uitzicht!

En dan het strand. Vroeger gingen we altijd op vakantie naar een boerderij vlakbij het strand in Camperduin. Van mijn ouders hoorde ik dat het strand erg veranderd was.

In deze boerderij sliepen wij altijd! Daar is echt niets aan veranderd in al die jaren. Wat leuk om terug te zien!

Op mijn twaalfde ben ik voor het laatst naar Camperduin geweest. Toen hebben we een keertje geslapen in het (toen) nieuwe hotel van dezelfde eigenaren als de boerderij! Een stuk luxer en erg mooi hotel.

Hieronder zie je de weg vanaf het strand naar de boerderij en het hotel. Vroeger liep je deze duin op en dan was je op het strand! Nu moet je een stuk verder lopen. Het is wel erg mooi geworden.

Kijk wat een eind lopen vergeleken met vroeger! Van hoe ik het me herinner zou ik nu al op het strand staan.

Ik vind dat het erg mooi is geworden! Ik kan echt heel erg genieten van de natuur.

Selfietime!

Deze foto is heel erg waardevol voor me. Mijn ouders zijn heel erg belangrijk voor me en mijn vriend natuurlijk ook. Mijn moeder is als een beste vriendin voor me. Ik vind het fijn om een foto te hebben waar de meest dierbare personen uit mijn leven op staan!

Toen we naar huis gingen namen we deze prachtige zonnebloemen mee voor thuis. Ik hou van zonnebloemen!

Ik hoop dat je het leuk vond om een dag uit mijn leven te zien. Ik beloof bij deze dat er volgende week weer foto’s online komen die gemaakt zijn met mijn Canon.

Liefs, Kelly

Geef een reactie

