De kracht van Make Up

Het is alweer een tijdje geleden dat Nikkie (van Nikkie tutorials) een video plaatste die viral ging in de media. Veel mensen hadden er een mening over. Nikkie is echt super super SUPER goed met make up en ze inspireerde me met haar video ‘De kracht van Make Up’. Ik besloot dit zelf ook uit te proberen. Ik ben zelf geen beauty meisje vandaar dat ik ben gegaan voor een basic look. Benieuwd? Lees dan verder.

Allereerst natuurlijk de helft van mijn gezicht zonder make up. Ik draag eigenlijk vaker géén make up dan wel, dus veel mensen zullen me zo ook kennen. Ik schaam me niet voor mij ‘blote’ gezicht maar ik vind het zoals veel vrouwen af en toe heerlijk om lekker met make up te spelen.

Dan de andere kant van mijn gezicht mét make up. Ik vind dit toch een stuk beter dan de andere kant. Vooral als je het zo vergelijkt.

En nu zonder hand! Dit is het resultaat. Het is wel duidelijk dat de kracht van make up heel erg groot is! Ik vind dat de linkerkant (rechts op de foto) veel meer spreekt dan de linker kant. De linkerkant van mijn gezicht vind ik er veel meer moe uit zien dan de rechterkant. En verder zijn de rood heden uit mijn gezicht natuurlijk verdwenen door de foundation.

Uiteraard ga ik zo niet de straat op en heb ik de rest van mijn gezicht ook afgemaakt. Dit is het eind resultaat!

Heb jij dit al eens uitgeprobeerd? Ik daag je uit dit eens te proberen! Het is heel erg leuk om het verschil bij jezelf te zien!

Liefs, Kelly

* Het is al een tijdje geleden at ik de ‘kracht van make up’ heb gedaan. Toch leuk het me leuk om de foto’s hiervan te delen op mijn blog. *

Geef een reactie

