Q&A a day

Vorig jaar kocht ik het boekje Q & A a day. In dit boekje staan 365 vragen die je vijf jaar lang elke dag moet invullen. Wanneer je dit trouw elke dag doet, zie je hoe je leven (en jij) veranderd in 5 jaar. Vandaag zal ik mijn favoriete vragen uit het boekje beantwoorden in dit artikel. Ben je benieuwd naar de vragen en mijn antwoorden? Lees dan vooral verder!

  

Het boekje
Het is een Engelstalig boekje. Ik ben totaal niet goed in de Engelse taal maar de meeste vragen begrijp ik wel (en anders zoek ik het op). Ik vind de cover van het boekje heel erg mooi. Het ziet er lekker vintage uit en vooral de gouden details spreken mij erg aan. Het is niet zo’n standaard boekje en is een toevoeging aan je (boeken)kast). Ik vind het een aanrader!

Januari: Where do you want to travel next?
Ik vlieg op 11 september voor 10 dagen naar Curacao samen met mijn vriend.


Februari: Are you in love?
Ja. Ik heb 7,5 jaar een relatie.

Maart: What’s your favorite word right now?
Holy shit. Dat zeg ik (te) vaak.


April: You wish you can stop …. from happening.
Geweld tegen dieren. Ik kan daar zo kwaad om worden.

Mei: If you can travel anywhere tomorrow, where would you go?
Naar de Malediven. Dat lijkt me echt tof een keer naar toe te gaan.

Juni: What makes a good friend?
Een goede vriend staat voor je klaar in goede en slechte tijden. Daarnaast accepteert een goede vriend je zoals je bent.


Juli: Who is your best friend?
Tuffel mijn hond!

Augustus: What can’t you forget?
Mijn telefoon.

September: What’s a new place you’ve recently been to?
De laatst nieuwe plek waar ik naar toe ben geweest is naar Rotterdam. Dit is ondertussen al een half jaar geleden maar ik kan me niet bedenken welke nieuwe plek daarna kwam.

Oktober: One word of today?
Vakantie! Dat heb ik vanaf vanavond 9 uur.

November: Who is your hero?
Mijn vader. Hij haalt enge beesten voor me weg, ook midden in de nacht.

December: Where do you see yourself next year?
Dan ben ik afgestudeerd en vind ik hopelijk direct aan baan. Daarnaast hoop ik rond die tijd samen te wonen met mijn vriend!

Tot nu toe heb ik het volgehouden ik elke dag een vraag te beantwoorden. Het fijne aan dit boek is dat het korte vragen zijn. Wat ik jammer vind is dat er zo weinig schrijfruimte is. Bij sommige vragen wil ik graag meer kwijt en daar is geen ruimte voor!

Wat vind jij van het boekje Q&A a day? Zou jij het vol houden om er vijf jaar lang elke dag in te schrijven? Laat het weten in de reacties, ik ben benieuwd!

Je koopt het boek bij Bol.com voor €13,99 (klik hier).

Liefs, Kelly

2 thoughts on “Q&A a day

  1. Ahh dit ken ik, zo’n boekje heb ik ook, maar dan ‘elke dag een vraag’
    Ik vind het heel leuk om er in te schrijven, maar soms vergeet ik het wel hihi
    Leuk artikel ! Xx

    Like

Geef een reactie

