OUTFIT OF THE (RAINY)DAY

  

Zoals jullie vast en zeker ook gemerkt hebben, was het afgelopen dinsdag echt super regenachtig en bewolkt. Ik heb dus maar weer een lange broek en een blouse uit de kast gepakt. Ik vertel je graag meer over mijn outfit! Kijk je mee?!

Ik vind het helemaal niets om midden in augustus kleding aan te hebben die je normaal gesproken ook in de herfst/winter zou kunnen dragen. Helaas was het vandaag zo’n dag dat ik geen andere keus had. Toch heb ik gekozen voor een vrolijke blouse zodat het toch nog zomers aanvoelt.

De blouse die ik aan heb is eigenlijk van mijn moeder, dus lekker oversized. Zij heeft deze blouse vorig jaar bij de Primark gekocht maar heeft hem nooit gedragen. Ik vind hem superleuk en hou van blousjes die oversized vallen!


 
Mijn horloge komt van Fossil en kostte €139,-. Ik heb hem vorig jaar voor mijn verjaardag gekocht! De nagellak die ik draag is van Bourjois (Rose Cupcake). Een knalroze lak die erg lang blijft zitten. Binnenkort zal ik deze reviewen op mijn blog!  

Dan de schoentjes. Deze zitten eigenlijk helemaal niet fijn, maar ik vind ze wel heel leuk. Ik heb een tijd gelezen gekocht bij de New Look voor €10,-. Voor dat geld mag je natuurlijk ook niet verwachten dat het kwalitatief goed schoenen zijn.

Liefs, Kelly

5 thoughts on “OUTFIT OF THE (RAINY)DAY

  1. Hey!
    Ik zag je laatst op Instagram en je maakt echt hele mooie foto’s, dus ik ben je gaan volgen! Ik volg je blog ook soms (niet alles, want ik ben een jongen en dan is niet alles helemaal interessant ;-p) en je blogt echt super leuk! Ik heb nog nooit een reactie achter gelaten maar bij deze dus!

    Keep going want je zou nog wel eens de nieuwe Teske of zo kunnen worden!

    Like

    • Haha nou dat is wel een heel groot compliment! Heel erg bedankt voor je reactie, erg leuk om te lezen. Ik verwacht niet een soort Teske te worden, maar vind het wel erg leuk om te bloggen! Nogmaals bedankt voor je compliment!! X

      Like

  2. Hey!
    Ik zag je laatst op Instagram en je maakt echt hele mooie foto’s, dus ik ben je gaan volgen! Ik volg je blog ook soms (niet alles, want ik ben een jongen en dan is niet alles helemaal interessant ;-p) en je blogt echt super leuk! Ik heb nog nooit een reactie achter gelaten maar bij deze dus!

    Keep going want je zou nog wel eens de nieuwe Teske of zo kunnen worden!

    Like

Geef een reactie

