MAC LIPSTICK BRAVE

Ik bestelde vorige week twee lipsticks bij Douglas voor €19,50 per stuk. Eén daarvan was de Satin lipstick Brave. Een supermooie kleur die erg natuurlijk is maar je lippen net een beetje extra kleur geeft.

Kijk je mee?

Dit is hem! Ik word altijd zo blij van het uiterlijk van MAC lipsticks.

Dit is de lijst met ingrediënten, mocht je daar benieuwd naar zijn.

Kijk nou, wat een mooie gangbare kleur! Op mijn arm lijkt hij wat donkerder dan op mijn lippen.

Zo ziet Brave er uit op mijn lippen. Heel natuurlijk toch? De lipstick voelt erg prettig aan op je lippen. Het voelt niet plakkerig aan en de lipstick trekt ook niet in je lijntjes. Ook bij het aanbrengen glijdt de lipstick makkelijk over je lippen.

Ik vind het echt een lipstick dat als mensen niet weten dat je lipstick op hebt kunnen denken dat het gewoon je eigen lipkleur is. Je hoeft hem dus ook niet vaak bij te werken want hij blijft lang zitten. Zelfs na de hele dag eten en drinken zit de lipstick er bij mij nog prima op en hoef ik hem maar licht bij te werken.

Een must-have voor elk meisje dat van beauty houdt! Ja, MAC lipsticks zijn duur, maar ze zijn het zo waard!

IMG_3289-0

4 thoughts on “MAC LIPSTICK BRAVE

Geef een reactie

