MIJN FAVORIETE BLOGGERS VAN DIT MOMENT

  

Het leek me leuk om mijn favoriete bloggers van dit moment eens in het zonnetje te zetten. Ze verdienen het zo! Ik vertel kort wat ze doen en waarom ik hun blog zo leuk vindt en hoop dat ik jullie kan inspireren een kijkje te nemen! Lees je mee?!

Beautybyesmeex
De grootste blogger van mijn rijtje. Ik volg haar al een hele tijd en ik word erg blij van zowel haar blog posts als haar YouTube account. Esmée is nog jong (15) en ik heb veel bewondering voor haar hoe zij haar foto’s maakt en haar blog posts schrijft! Ze schrijft voornamelijk over beauty en fashion. Neem zeker even een kijkje, ze is echt top!
blogfoto

Sophiesfavorite
Sophie (13) houdt een blog bij over fashion, beauty en lifestyle. Ik ben vooral fan van haar foto’s en de producten waarover ze reviews schrijft. Ze schrijft ook over producten die je niet bij iedereen voorbij ziet komen, en dat vind ik leuk! Neem zeker eens een kijkje op haar blog, ik word er in ieder geval blij van!

Lifestylebymarlotte
Marlotte (14) is ook een heel lief en mooi meisje met een erg leuke blog. Ze schrijft niet alleen over fashion en lifestyle maar ook redelijk veel over beauty! Ik vind het erg leuk om haar blog te bekijken en raad jou zeker aan om eens een kijkje te nemen!

Passionforblogs
Mirthe (14) is de eigenaresse van Passionforblogs. Ook zij schrijft graag over fashion, lifestyle en beauty. Ze maakt erg leuke artikelen! Ook een blog waar ik super blij van wordt als ik de artikelen lees! Neem zeker een kijkje want ze is het waard!

 

Sdiary
En dan als laatste in dit artikel: S-Diary. Suzanne (17) is de oprichtster van deze site (een online platform voor meiden tussen de 16 en 25 jaar). Er komen naast artikelen van haar zelf, ook artikelen online van gastbloggers. Ik raak erg geïnspireerd door haar en vind het echt super leuk om te zien wat zij allemaal al bereikt heeft! Wat een topper! Ze heeft zelfs haar eigen armbandje ontworpen, hoe vet?! Kijk zeker even op haar site!

Vind je het nou leuk dat ik een artikel maak over mijn favoriete bloggers van dit moment, laat het dan zeker weten in de reacties. Laat jouw eigen blog ook even achter! Wie weet maak ik volgende maand dan een nieuwe lijstje!

IMG_3289-0

12 thoughts on “MIJN FAVORIETE BLOGGERS VAN DIT MOMENT

Geef een reactie

