REVIEW MAYBELLINE INSTANT AGE REWIND ERASER CONCEALER (01) + UITSLAG WINACTIE 

Ondertussen kent waarschijnlijk elk meisje die van beauty houdt deze concealer al: de Maybelline Age Rewind Eraser concealer. Dit is een concealer die zeer geliefd is bij de beautybloggers. Ik ben hier al een hele tijd benieuwd naar, maar de concealer is helaas niet verkrijgbaar in Nederland. Ook online kon ik de concealer nergens bestellen. Ik was laatst in de DM in Nordhorn (zie dit artikel) en zag deze concealer opeens liggen! Eindelijk! In dit artikel laat ik je weten wat ik van deze concealer vind.

Je moet zeker even verder lezen, want in dit artikel zie je ook de winnares van de WINACTIE!

Teint 01 lag meteen in mijn mandje. 02 was helaas uitverkocht en 03 was te donker voor mij.

Zoals je kunt zien aan de swatch is de concealer heel erg licht van kleur, precies goed voor mijn lichte huidskleur! 

Ik heb de concealer nu een week lang elke dag gebruikt en ik ben verkocht. Je brengt de concealer aan onder je ogen zoals elke andere concealer, maar het ‘sponsje’ maakt het specialer dan andere concealers die ik heb gebruikt. Het zorgt er namelijk voor dat je niet te veel en niet te weinig product gebruikt.

Het is een perfecte concealer om donkere kringen/wallen weg te werken! Behalve dat de concealer donkere kringen/wallen camoufleert, zorgt hij er ook voor dat je een frissere uitstraling hebt. De concealer blijft lang zitten. Vooral wanneer je een goede basis (primer) gebruikt!

Op de linker foto heb ik de concealer aangebracht. Op de rechter foto draag ik geen concealer. Jammer genoeg komt de belichting van de foto’s niet overeen maar ik hoop dat je kunt zien dat de concealer mijn wallen goed bedekt!

Ik ben erg blij met deze concealer en deze zal zeker in mijn dagelijkse make up routine terecht komen. Het komt niet vaak voor dat ik een concealer vind die precies goed is voor mijn lichte huid. De substantie van de concealer is precies goed, niet te dun en niet te dik. Het smeert makkelijk uit over de huid en je ziet het niet terug. Het nadeel aan deze concealer is dat je hem dus niet in Nederland kunt kopen. Mocht je in de buurt komen van de DM: neem hem zeker mee!

Ik heb deze concealer niet alleen voor mezelf gekocht, maar ook voor één van mijn Instagram volgers (@xkekography) wanneer ik de 250 volgers bereikt zou hebben. Omdat ik zo enthousiast was ben ik de winactie al met 246 volgers gestart. Ik werd echt blij van alle leuke reacties, maar er kan er helaas maar 1 de winnaar zijn…!

EN DAT IS…….
 GEFELICITEEEEERD!

Ik hoop dat je blij bent dat je gewonnen bent! Ik neem contact met je op via een DM op Instagram!

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het volgen en mee doen aan deze winactie. Ik had niet verwacht dat er zóveel enthousiaste en lieve meiden mee zouden doen. Ik word heel erg blij van jullie! Blijf me zeker volgen want bij de 500 volgers komt er weer een leuke (grote) winactie!

 

3 thoughts on “REVIEW MAYBELLINE INSTANT AGE REWIND ERASER CONCEALER (01) + UITSLAG WINACTIE 

Geef een reactie

