DEKBED(OVERTREK) INSPIRATIE

Carmichael-Bed---Ink_1024x1024
Ik vind altijd erg leuk om ieder jaar een nieuw dekbedovertrek te kopen. Nu mag ik dit van mezelf dit jaar niet doen, omdat mijn dekbed erg pluist waardoor mijn al mijn dekbedovertrekken lelijk worden. Toch blijf ik het leuk vinden om naar perfecte dekbedovertrekken te zoeken. Vandaag deel ik 5 super leuke dekbedovertrekken, allemaal van de Wehkamp. Wie weet kan ik één van jullie inspireren!

Ik zal er voor zorgen dat ik alleen maar dekbedovertrekken laat zien die je ook echt kunt bestellen. Op Pinterest staan namelijk nog veel meer leuke dekbedovertrekken, maar die ik nooit vinden in een Nederlandse webshop, helaas. Als je op de foto van het dekbed klikt die leuk vindt, kom je bij de website uit en kun je hem meteen bestellen!

Allereerst dit dekbedovertrek met bloemen van het merk Vanezza (Habon). De achterkant van het dekbed is gewoon wit, waardoor je hem ook om kunt draaien als je een keertje zonder kleurtjes wilt slapen! Hij kost op dit moment met 25% korting €37,45 voor een één persoons dekbedovertrek en €67,45 voor een tweepersoons dekbedovertrek, ook met 25% korting. Hij is ook beschikbaar in Lits-Jumeaux (€74,95).
470893_eb_01
Ik weet niet of ik het onderstaande dekbedovertrek zelf zou kopen, maar ik vind hem wel super leuk en schattig! Deze is van het merk Covers & Co. En vooral de prijs is aantrekkelijk, want dekbedovertrekken zijn over het algemeen belachelijk duur. Hij kost €29,95 voor een één persoons dekbedovertrek en €52,45 voor een tweepersoons dekbedovertrek. Hij is ook beschikbaar in Lits-Jumeaux (€59,95). Allen ook met 25% korting.
tijger

En dan deze! Als je goed kijkt zie je dat het allemaal verschillende soorten bloemetjes zijn, de namen staan er zelfs blij! Ik word vrolijk van bloemetjes, beter kun je niet wakker worden toch?! De prijs valt ook beter mee. Hij is namelijk in de sale met 30% korting voor €27,96 (één persoons), €48,96 (tweepersoons) of €55,96 (Lits-Jumeaux).
bloemen
Veren! Ik heb er nu zelf ook eentje met veren, en ik ben er dol op! Dit dekbed is van Wehkamp own en kost €34,95 voor een één persoons dekbedovertrek, €54,95 voor een tweepersoons dekbedovertrek en €64,95 voor een Lits-Jumeaux. Ik moet zeggen dat ik dit wederom prijzig vind, vooral voor een eigen merk product. Ik ben dan ook echt benieuwd hoe dit dekbed er in het echt uit ziet.
veer
En dan als laatste deze met vlinders. Ook van het merk Vanezza (Lovely Butterflies). Lekker veel kleurrijke vlinders, maar toch ook subtiel. Mijn voorkeur gaat uit naar dekbedovertrekken die niet té druk zijn en deze past er prima bij. Hij is wel allen maar te koop in één persoons (€49,95) en Lits-Jumeaux (€99,95). Die keuze snap ik eerlijk gezegd niet zo goed, tenzij het tweepersoons dekbedovertrek momenteel is uitverkocht, dat kan natuurlijk ook.
vlinders

Van deze vijf dekbedovertrekken vind ik het dekbedovertrek met de kleurrijke bloemetjes het leukst.
Welke vind jij het leukst?! Laat het weten in de reacties!

IMG_3289-0

4 thoughts on “DEKBED(OVERTREK) INSPIRATIE

Geef een reactie

