P2 PERFECT FACE MAKE UP BASE

Ik was al een tijdje op zoek naar een goede gezichtsprimer. Een primer is een make up basis voor je gezicht. Het zorgt er voor dat je make up gedurende de dag langer blijft zitten. Toen ik laatst een kijkje nam bij de DM om mijn moeder deze prachtige winkel te laten zien, nam ik deze mee om uit te proberen. Ben je benieuwd wat ik er van vind? Ik zou het leuk vinden als je verder leest!

Ik gebruik een primer van Urban Decay voor mijn ogen, maar ik had nog steeds geen primer voor mijn hele gezicht. Toen ik deze budget primer van P2 zag, moest ik hem gewoon meenemen op uit te proberen. Hij kost namelijk maar €3,95. Het is een redelijk grote verpakking (30ml) dus je kunt er als het goed is erg lang mee vooruit! Mits hij goed werkt natuurlijk ;-)

Let’s try! Zo ziet het product er uit op mijn hand. Het lijkt zo op het eerste gezicht op een BB-cream, maar de substantie is wel totaal anders. Zo laat het geen bruin laagje op je gezicht omdat het totaal niet dekkend is. De primer voelt erg zacht aan op je huid.

Zoals ik al zei, is de primer onzichtbaar op mijn huid. Je ziet dit op deze foto.

Deze primer is de ideale basis om foundation, blush, highlighter en bronzer op aan te brengen. Het zorgt er echt voor dat je make up langer mooi blijft. Vooral in combinatie met een gezichtsspray blijft het lang zitten! Ik denk dat een primer van een duurder merk langer blijft zitten, maar voor een budget merk ben ik zeker verrast!

P2 Professional is een Duits make up merk die ze onder andere bij de DM drogist verkopen. Je kunt dit merk (nog) niet in Nederland kopen. Maar mocht je dicht bij de grens wonen: probeer dit merk zeker eens uit!

IMG_3289-0

4 thoughts on “P2 PERFECT FACE MAKE UP BASE

Geef een reactie

