FIZZ FUNKY MONKEY NAGELLAKDROGER / WWW.DITVERZINJENIET.NL

Erger jij je ook altijd aan nagellak die langzaam droogt? Ik vond een dé oplossing op de website www.ditverzinjeniet.nl. Namelijk een nagellak droger in de vorm van een aapje! Ik als ultra nagellak liefhebber was benieuwd of dit echt werkt en probeerde het voor jullie uit! Kijk je mee?

De Fizz Funky Monkey Nail Dryer van het merk Fizzcreations zit verpakt in een super schattig en kleurrijk doosje. Voor extra bescherming zit het aapje verpakt in plastic. Alleen al van het doosje word ik blij!

Kijk nou, hoe schattig! Ik ben verliefd! Het aapje ziet er zo lief uit en ik hoop zo dat hij ook handig in gebruik is! Om de Fizz Funky Monkey Nail Dryer te kunnen gebruiken heb je 2 AAA-batterijen nodig. Aan de achterkant van het hoofdje zit een klepje waar je de batterijen in kunt doen. Zodat je de batterijen hebt geplaatst en je drukt op het bananen knopje drukt, begint De Fizz Funky Monkey Nail Dryer geluid te maken. Ik vergelijk het even met een soort föhn, maar dan natuurlijk een stuk minder hard en veel liever! Het klinkt in ieder geval leuk.

En dan tijd voor de test! Makkelijker kan bijna niet. Het is de bedoeling dat je één vinger tegelijk op het bananen knopje legt en deze voorzichtig indrukt, zoals ik laat zien op de onderstaande foto. Zodra je het knopje hebt ingedrukt, begint de Fizz Funky Monkey Nail Dryer te blazen vanuit zijn mondje. En komt flink wat lucht uit! Dat voorspelt in ieder geval al veel goeds.

Zoals ik al had verwacht, werkt het echt! Naast dat mijn nagels een stuk sneller droog worden, zorgt de Fizz Funky Monkey Nagellak droger er ook voor dat ik geen lelijke deuken in mijn nagellak krijg. Ik ben erg blij met de Fizz Funky Monkey nagellak droger en raad je zeker aan om hem eens te proberen! Het leukste van alles: De Fizz Funky Monkey Nagellakdroger kost maar €8,95 op www.ditverzinjeniet.nl.

Ga jij het uit proberen? Ik ben benieuwd!

IMG_3289-0

* Dit artikel is in samenwerking met http://www.ditverzinjeniet.nl 

2 thoughts on “FIZZ FUNKY MONKEY NAGELLAKDROGER / WWW.DITVERZINJENIET.NL

Geef een reactie

