DOELEN VAN DE MAAND OKTOBER

8be88005218909b27028afcc15d37ddb

Dit is alweer de derde ‘doelen van de maand’. Het is alweer oktober! Wat gaat de tijd toch snel! Voor je het weet is het alweer kerst en gaan we het nieuwe jaar weer in. Vorige maand stelde ik drie doelen op die ik graag wilde behalen in de maand september. Vandaag blik ik terug en stel ik nieuwe doelen op voor de maand oktober! Kijk je mee?

Terugblik op de maand september

Een goede start maken met het nieuwe schooljaar
Ik wilde graag een goede start van dit schooljaar maken ondanks dat ik drie dagen per week vrij ben. Ik moet zeggen dat dit doel redelijk geslaagd is. Ik ben blij met mijn minor keuze, maar ben nog wel op zoek naar wat uitdaging. De minor hoort een verdieping te zijn in wat ik in de vorige drie jaren heb geleerd maar ik moet zeggen dat er veel herhaling in de colleges is. Desondanks blijf ik gemotiveerd en ben ik enthousiast bezig met mijn paper over Zweden!

Mijn eerste vlog online zetten
Niet gelukt! Ik heb wel beelden gemaakt van Curacao en ga deze nog wel online zetten, maar dat is niet gelukt in september vanwege drukte en het zijn meer sfeerbeelden dan een echte vlog. Bij deze beloof ik dat ik het in oktober waar ga maken!

300 volgers op Instagram
Wauw, waar ik er vorige maand ‘nog maar’ 231 had, daar heb ik er nu 413! Vergeleken met de grote bloggers stelt dit natuurlijk niks voor, maar je moest eens weten hoe ik blij ik ben met elke volger. Wat als je al mijn 413 op een lange rij zou zetten, dan zijn het er bizar veel!

Doelen voor de maand oktober

Goede start op stage
Zoals je misschien al gezien hebt op Instagram, vertrek ik op 22 oktober voor een maand naar Bonaire. Hier ga ik drie weken stage lopen. Voor iemand die geen heimwee heeft, is dat niets, maar voor mij is dit een super grote stap! Mijn doel is om een goede start te maken met stage. Bij de volgende doelen van de maand zit ik namelijk al 2 weken en ben ik al bijna klaar!

500 volgers op Instagram
Ik heb nu 420 volgers op Instagram. Mijn doel voor deze maand is om de 500 volgers te behalen. Ik ben benieuwd of ik dit ga halen!

Niet online shoppen
Dat wordt nog een uitdaging, maar ik word er gek van dat ik zoveel online bestel. Ik kom bijna nooit in winkels, maar bestel alles online. Het is ook zo makkelijk. Deze maand mag ik van mezelf niets bestellen en ik wil dit doel halen! Ik hoop dat het helpt om mijn doel hier te delen. Motiveer mij!

IMG_3289-0

4 thoughts on “DOELEN VAN DE MAAND OKTOBER

Geef een reactie

