BESTE BUDGET LIPPENBALSEM OOIT

Vandaag deel ik graag het (beauty)product dat ik standaard in elke tas heb zitten: een lippenbalsem die goed zijn werk doet. Ben je benieuwd? Kijk zeker verder want het is SUPER budget proof!

Ik had vaak last van gevoelige en droge lippen en met een gewone labello en andere bekende lip producten ging dit maar niet over. Totdat ik ooit een lippenbalsem via Oriflame kocht met daarin vitamine E. Dit werkte echt perfect en zelfs in de winter waren mijn lippen heerlijk zacht. Het enige probleem met Oriflame is dat producten vaak uit het assortiment verdwijnen en het bestellen alleen via een boekje kan (bij iemand die voor Oriflame werkt). Toen de perfecte lippenbalsem op was, moest ik dus op zoek naar een goed alternatief. Ik dacht dat het wel eens te maken kon hebben met het toegevoegde vitamine E. Dus ik ging op zoek naar lippenbalsems met vitamine E. Dit is dus echt onmogelijk…. Nergens vond ik iets wat er ook maar een klein beetje op leek. Totdat ik bij de Plus (supermarkten) ging werken en vakken moest vullen. Zo ook de drogisterij afdeling. En daar zag ik dus serieus lippenbalsems met vitamine E. Twee stuks voor maar €0,99! Sindsdien ben ik verkocht.

Ik zou de geur omschrijven als een soort vanille. De lippenbalsem voelt niet vettig aan op je lippen en geeft een subtiele glans. En het belangrijkste: het geneest droge/schrale/gevoelige lippen en maakt ze heerlijk zacht!

Hoe kan het zo zijn dat een lippenbalsem voor €0,50 per stuk zo goed zijn werk doet? Ik heb geen idee maar ik blijf er bij dat het met de toegevoegde vitamine E te maken heeft omdat het effect hetzelfde is als bij de oriflame (welke trouwens +€5,- per stuk waren). Natuurlijk is het uiterlijk van deze lippenbalsem een stuk minder (eigenlijk gewoon helemaal niet) hip  maar ik ben super blij dat ik ze ontdekt heb en raad ze iedereen aan!

Mocht je op zoek zijn naar een goede budget lippenbalsem: probeer deze zeker uit!

IMG_3289-0

3 thoughts on “BESTE BUDGET LIPPENBALSEM OOIT

Geef een reactie

