SLEUTELHANGER MET OPLADER / WWW.DITVERZINJENIET.NL


Hoe irritant is het als je onderweg bent en je telefoon leeg is?! Deze oplader kun je makkelijk aan je sleutels hangen, zo heb je altijd een oplader binnen handbereik! Deze sleutelhanger met oplader is te koop bij www.ditverzinjeniet.nl voor maar €4,95. Deze website verkoopt allerlei leuke gadgets! Benieuwd of het echt zo handig is als het er uit ziet?! Kijk dan met me mee!

Je kunt kiezen voor twee kleuren: zwart en wit. De sleutelhanger met oplader is wel alleen te koop voor de iPhone, namelijk voor de 4 (s), 5 (c&s) en de 6 (plus).Ik heb zelf gekozen voor de oplader voor de iPhone 5, 5C en 5S, omdat ik zelf een iPhone 5S heb. De sleutelhanger is verpakt in plastic in de vorm van een hartje. Je kunt het plastic er makkelijk van afhalen.

Om de oplader te kunnen gebruiken trek je eerst het oplaad gedeelte eruit. Daarna kun je het USB gedeelte er makkelijk uithalen. Dit doe je door voorzichtig aan het kabeltje te trekken, zodat je meer ruimte hebt. Hetzelfde geldt voor het terugstoppen van de kabels.

Ik ben echt superblij met deze sleutelhanger met oplader. En dat voor maar €4,95! Ik moet zeggen dat ik bijna altijd wel een laptop/computer in de buurt heb zodat ik mijn telefoon ook daadwerkelijk kan opladen, maar je kunt er ook voor kiezen om een adapter mee te nemen in je tas zodat je je telefoon kunt opladen via het stopcontact. Een nadeel is dan dat de draad van de oplader redelijk kort is.

Vergeet vooral je sleutel niet mee te nemen, anders heb je er niets aan! ;-)

IMG_3289-0

4 thoughts on “SLEUTELHANGER MET OPLADER / WWW.DITVERZINJENIET.NL

Geef een reactie

