WAT IK ZOU DOEN MET €51,500!

afb_dromen

Waarschijnlijk heeft iedereen op z’n minst een keer van gehoord: het geluid van Q-Music. Ik ben een trouwe luisteraar (wel alleen in de auto) en heb het geluid op de voet kunnen volgen. Op maandagmorgen werd dan toch eindelijk het geluid geraden op het moment dat het een bedrag waard was van €51.500! Helaas ben ik niet de winnares. Maar ik kan natuurlijk wel dromen over wat ik zou doen met dat geld! Lees je mee?!

Het eerste waar ik aan zou denken is een vakantie. Het liefst naar de Malediven, want zo’n vakantie vind ik anders onbetaalbaar. Het lijkt me zo tof om een week of twee in een huisje op zee te verblijven.
Vakantie-Malidiven

Daarnaast zou ik geld schenken aan een dierenasiel, zodat zij nog meer honden, katten en andere dieren een goed leven kunnen geven. Het liefst zou ik ze allemaal willen adopteren, maar dat zou helaas niet te doen zijn :-(
these_funny_animals_1128_640_02

En tot slot zou ik het geld op mijn spaarrekening zetten om te investeren in ons toekomstige huis. De afbeelding is trouwens niet ons huis hoor, wij hopen volgend jaar een huis te kunnen kopen en hebben tot nu toe nog niets op het oog ;-) Vandaar de afbeelding van Google.

huis_standaard

En natuurlijk zou ik ook iets aan mijn gezin (ouders en broertje) schenken!

Het is leuk om te dromen over zo’n bedrag, maar de kans dat ik ooit zoveel geld zal winnen is natuurlijk super klein. Tot die tijd ga ik maar gewoon weer aan het werk voor het geld!

Wat zouden jullie met het geld doen?!

liefs kelly

One thought on “WAT IK ZOU DOEN MET €51,500!

Geef een reactie

