KEKKE CAMERARIEM

10462975_583394161787933_1049033031416317024_n

Ik was al een hele tijd op zoek naar een leuke originele camerariem voor mijn Canon 70D. Tijdens mijn zoektocht kwam de website www.kekkecamerariem.nl voorbij, een ontzettend leuke webshop met accessoires voor je camera. Ik twijfelde tussen enorm tussen twee camerariemen. Ben je benieuwd welke ik uiteindelijk gekozen heb?! Kijk dan mee!

11236462_735701003223914_1293666272901383331_n

Ik koos voor de landkaart! De camerariem is gemaakt van neopreen. Zoals jullie vast wel weten, ben ik gek op reizen en blog ik hier regelmatig over. Binnenkort ga ik voor een maand naar Bonaire om daar stage te lopen en het eiland te leren kennen. Deze camerariem zou hier dus perfect bij passen.

Het leuke aan de webshop is dat ze standaard de pakketjes als een brievenbus pakketje versturen. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven, wat ik persoonlijk ideaal vind! Al na een paar dagen kwam de camerariem binnen.
 

Ik maakte eerst foto’s voor deze blogpost, en kwam er achter dat er een andere camerariem in mijn pakketje zat. Deze leek in de verste verte niet op de camerariem die ik had besteld. Ik heb contact opgenomen met de webshop. Hij zei dat er waarschijnlijk twee bestellingen met elkaar verwisseld waren. Mijn camerariem zou dus waarschijnlijk bij de verkeerde persoon terecht zijn gekomen. Hij beloofde mij dat hij contact zou opnemen met de andere klant, zodat ik zo snel mogelijk de juiste camerariem toegestuurd zou krijgen.

Ik kreeg een mailtje met de punten die hij had geregeld. Hij hoopte dat ik dezelfde week nog de goede camerariem mocht ontvangen. Op de dag van verzending kreeg ik nog een mailtje dat juiste camerariem onderweg wad met de verwachte leverdag.

Uiteindelijk heb ik dus de juiste camerariem ontvangen, en ben ik helemaal blij! Wat een mooie camerariem, en dat voor maar €34,95! Er zijn nog heel veel andere leuke en vooral originele camerariemen waaruit je kunt kiezen!

Mocht je op zoek zijn naar een kekke camerariem: neem dan zeker even een kijkje! Ik ben echt heel blij met de goede en snelle service die de webshop heeft geleverd. Mochten zij dit artikel lezen: Dank daarvoor!

IMG_3289-0

2 thoughts on “KEKKE CAMERARIEM

Geef een reactie

