UNBOXING WINACTIE GIRLSWITHAPASSION / WWW.SHIZZIE.NL

Het is alweer een tijdje geleden dat Naomi van de blog girlswithapassion een win actie deed op haar Instagram. Je kon een supermooie ketting van de webshop www.shizzie.nl winnen! En raad eens?! Ik won! Ondertussen heb ik het pakketje ontvangen en vandaag un-box ik het voor jullie in dit artikel!

Toen ik te horen kreeg dat ik had gewonnen, was ik nog in Curacao. Superleuk nieuws natuurlijk en ik kon niet wachten om de ketting in het echt te zien! De ketting die je kon winnen was een natuursteen ketting met marmer. Ik ben dol op marmer, dus ik was extra blij dat ik gewonnen had!

De ketting kwam binnen in een grote witte envelop. In de envelop zat een roze zakje met de prachtige ketting en een lief briefje!

Ik moet zeggen dat ik de laatste jaren eigenlijk alleen maar gouden sieraden heb gedragen, maar sinds ik deze ketting heb draag ik steeds vaker zilver! Hij is ook zo prachtig!

Kijk nou! Wil jij deze ketting nu ook graag hebben?! Dat kan! Als je op de volgende foto klikt, kom je in de webshop terecht.

Ik wil Naomi heel erg bedanken voor de ketting! Ik ben er echt superblij mee en draag hem met veel plezier! 

IMG_3289-0

3 thoughts on “UNBOXING WINACTIE GIRLSWITHAPASSION / WWW.SHIZZIE.NL

Geef een reactie

