MIJN FAVORIETE QUOTES

Hoewel ik erg goed ben in klagen, probeer ik toch heel erg positief in het leven te staan. Wat mij kracht geeft, zijn positieve en leuke quotes. Ik heb een collage gemaakt die bij ons op het toilet hangt. Omdat ik hier erg veel complimenten over krijg, leek het me leuk om dit te delen in dit artikel!

Ik word erg blij van goede quotes, en dan vooral quotes die je laten nadenken. Met quotes kun je ook andere mensen op een subtiele manier iets duidelijk maken, of aan het denken zetten. De onderstaande quotes passen erg goed bij mij en laten zien hoe ik over bepaalde dingen denk.

1) Niet omdat de dingen moeilijk zijn durven wij niet, maar omdat wij niet durven zijn de dingen moeilijk.

2) Wie blijft graven, komt nooit uit de put.

3) Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de hele wereld gelukkig.

4) Het is veel beter om niets te weten dan een heleboel dingen die niet waar zijn.

5) Als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw.

6) Je moet overtuigd zijn van jezelf en niet anderen overtuigen van jezelf.

7) Als het leven geen zin meer heeft, dan maakt het maar zin.

8) Alles wat een ander overkomt, overkomt ook onszelf.

9) Neem mensen zoals ze zijn, niet zoals ze wezen moeten.

10) Afgunst neemt nooit vakantie.

11) Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.

12) Gisteren is geweest, morgen moet nog komen, dus vervul vandaag al je dromen.

13) Geluk komt vanzelf aanwaaien, je moet alleen in de wind gaan staan.

14) Elke minuut dat je boos bent, verlies je zestig seconden geluk.

15) Verander wat je niet accepteren kunt en accepteer wat je niet veranderen kunt.

16) Het is niet erg als je rookt, als je het maar niet uitblaast. 

Ik hoop dat je het leuk vond om mijn favoriete quotes te lezen, wie weet heb je er zelf ook wat aan! Het leuke is dat al deze quotes uit een boekje komen die gewoon te koop is bij de Action!

liefs kelly

Geef een reactie

