WAT IK GA DOEN IN BONAIRE

  
Als dit bericht verschijnt op mijn blog, ben ik al onderweg naar Bonaire. Wat een gek idee! Maar wat ga ik daar nou eigenlijk doen?! Je leest het nu, in dit artikel!

Op 22 oktober vlieg ik om half 12 ’s ochtends richting het prachtige eiland Bonaire. Of het zo prachtig is moet ik natuurlijk nog ontdekken, maar als het een beetje lijkt op Curacao dan is het in ieder geval prachtig! Ik verblijf voor 24 dagen op Bonaire, in het Hamlet Oasis hotel. Ik heb daar een appartement via TUI geboekt waar ik twee weken alleen zal verblijven en vanaf dan samen met mijn moeder. Zij komt namelijk gezellig 12 dagen om vakantie te vieren.

Voor mijn studie Ecologische pedagogiek, waar op 20 oktober een artikel over online is gekomen, volg ik de minor voor- en vroegschoolse educatie en zorg. Tijdens deze minor moet je drie weken een kijkje nemen in het werkveld. Dit mag gewoon in Nederland, maar ook op alle andere plekken van de wereld. Nu is drie weken zo kort, dat ik besloot dat ik het in het buitenland wilde gaan doen. En dan wel een land waar ze Nederlands spreken, want ik spreek echt slecht Engels. Het werd dus Bonaire. Ik word namelijk niet beoordeeld en hoef niet te worden begeleid vanuit de stage. Het is vooral de bedoeling dat ik kennis maak met het werkveld in de voor- en vroegschoolse educatie (en zorg). Ik kan hiervoor terecht bij een kinderdagverblijf in Kralendijk. In totaal zal ik hier 12 dagen van 7:15 tot 12:30 aanwezig zijn en heb ik de rest van de tijd vakantie. Heerlijk vooruitzicht toch?! Mocht je al wat foto’s willen zien van mijn verblijf op Bonaire, ga dan naar dit artikel.

Hou vooral mijn blog en Instagram in de gaten. Op mijn blog zullen elke dag artikelen online komen over mijn tijd in Bonaire. Op Instagram komen natuurlijk heel veel leuke foto’s voorbij! Mocht je nou nóg meer willen zien: volg me dan op Facebook.

liefs kelly

6 thoughts on “WAT IK GA DOEN IN BONAIRE

Geef een reactie

