THE HAPPINNES TAG

Waar word ik blij van en wat is mijn fijnste herinnering? Ik vertel het je vandaag, in the happiness tag! Lees mee zodat je me beter leert kennen!

Van welk eten word je blij?
Daar hoef ik niet over na te denken: dat is sushi! Ik hou ontzettend veel van sushi en leer steeds meer verschillende soorten kennen. ‘Vroeger’ moest ik er echt niets van weten en koos ik altijd voor de komkommer maki. Nu leer ik alle sushi steeds meer waarderen en kun je me er echt voor wakker maken. Wat jammer is dat niemand in mijn direct omgeving van sushi houdt en ik het dus vaak moet doen met sushi van een wok-restaurant, wat vaak niet te vreten is vergeleken met ‘echte’ sushi!
sushi

Welke film maakt je vrolijk?
Ik heb echt heel erg veel mooie films gezien maar deze eerste dit op dit moment in me op komt is Walking on Sunshine. Ik hou van films die bij de zee zijn opgenomen omdat dit me een vakantie gevoel geeft. Daarnaast is deze film gewoon fantastisch omdat er allemaal oude hits in voor komen! Een echt musical gevoel! Oh trouwens, over musicals gesproken. Ik hou ook van de film Mama Mia!
movies-walking-on-sunshine-poster

Welk kledingstuk maakt je happy?
Mijn nieuwe fluffy trui van de Primark. Ik mocht van mezelf voor Bonaire geen herfst/winter kleding kopen omdat ik dit toch pas in november aan kan, maar toen ik deze trui zag was ik verkocht. Hij kostte maar €13,- en is zo heerlijk zacht dat ik hem tot nu toe al veel gedragen heb! Ik neem hem zelfs mee naar Bonaire om aan te doen in het vliegtuig!

Van welke beautyproducten word je blij?
Ik word blij van de lipsticks van MAC. Ik heb op dit moment vier lipsticks. Brave, Ruby Woo, Impassioned en Candy Yum Yum. Van deze lipsticks word ik echt blij en ik draag ze allemaal met veel plezier! De volgende op mijn wishlist is Heroine, een mooie paarse kleur.

macheroine-lipstick1

Wat is jouw gelukkigste herinnering?
Alle vakanties samen met mijn ouders of met mijn vriend. Hier kan ik geen keuze in maken.

Van welke muziek word je blij?
Op dit moment is dat Easy love van Sigala. Dit liedje brengt me terug naar mijn vakantie op Curacao. Ik krijg er rillingen van als ik hem hoor. Ik koppel liedjes altijd aan een mooie herinnering zodat ik er altijd een speciaal gevoel bij blijf houden.

sigala

Wat doe jij op dagen dat je down voelt om je weer happy te voelen?
Knuffelen met mijn huisdieren!

Noem drie willekeurige dingen die je ontzettend gelukkig maken?
Dieren
Kinderen
Reizen
(en stiekem wil ik fotografie en bloggen er ook nog bij zetten, ik kan niet kiezen!)

Ik hoop dat je het leuk vond om mijn antwoorden te lezen. Neem deze tag vooral over en geef de blijheid door aan de rest van de wereld. Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, is de hele wereld gelukkig! ;-)

liefs kelly

2 thoughts on “THE HAPPINNES TAG

Geef een reactie

