EEN MOEILIJKE DAG / BONAIRE BLOG #7


Bon dia! (Goedemorgen)

Vandaag had ik even een moeilijke dag. Zoals je hebt kunnen lezen in mijn vorige artikelen heb ik aardig wat contacten opgebouwd op het resort. Het is een kleinschalig resort met ongeveer 20 huisjes (20 appartementen + 20 studio’s). Vorige week kwamen er tegelijk met mij ongeveer 20 stellen aan die een week zouden verblijven. Vandaag is het een week geleden dat ik ben aangekomen op Bonaire wat dus betekend dat al die stellen vandaag naar huis gingen.

Dit was wel even een domper want het resort is nu zo goed als leeg, als er nog vijf vol zitten is het al veel. Ik hoop echt dat er nieuwe stellen aankomen dit weekend maar vandaag is er niemand gekomen. De herfstvakantie is natuurlijk voorbij wat voor veel mensen betekend dat ze weer aan het werk moeten.

Wat erg lief en fijn was is dat ik van de drie buren waar ik het meest contact mee had allemaal spullen kreeg die zij anders weg zouden gooien. Tijdschriften, chocolade pasta, boter om te bakken, zout, ketchup, tomaten, pindakaas, knoflook en ga zo maar door… Echt superlief en ik ben hier super dankbaar voor! Mocht één van hen dit lezen: jullie waren mijn helden deze week. Heel erg bedankt!

Ik heb nieuwe contacten gelegd vandaag met een stel dat tot 9 november verblijft op het resort, ze slapen twee huisjes naar me. Ik heb hun telefoonnummer gekregen voor het geval er iets is!

Op stage ging het prima. Ik stond een uurtje samen met een meisje van de praktijkschool waardoor ik ook wat meer kon doen met de kinderen. Morgen vieren we Halloween waardoor ik een dagje van 10:00 tot 15:00 mag werken in plaats van 12:45 tot 17:45! Superchill! Vanaf volgende week ga ik de leidster filmen, ik heb er zin in!

Aankomend weekend heb ik afgesproken op Spice Beach met stel dat een hotel verderop verblijft. Hen heb ik ook leren kennen op Schiphol en zij blijven nog tot 3 november op Bonaire. Ik stuurde de vrouw een appje en ze zei dat ze vaak aan me dacht, superlief.

Maandag en dinsdag ga ik een fiets huren omdat dat toch wat veiliger voelt. Er wordt veel getoeterd, gestopt en geschreeuwd naar me als ik onderweg ben naar stage: stug doorlopen. Dan kan ik ook langs de DA, men zegt hier dat alles daar super cheap is, ik ben benieuwd!

Deze foto stuurde mijn buurman vanaf het vliegveld. Ik vond het een mooie foto om te delen!


Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn artikelen! Ik hoop dat jullie ze leuk vinden, ik vind het in ieder geval leuk ze te schrijven. Laat vooral reacties achter, daar knap ik echt van op als ik me wat eenzaam voel!

Ayo! (Dag) Tot morgen!

liefs kelly

22 thoughts on “EEN MOEILIJKE DAG / BONAIRE BLOG #7

  1. Hallo Kelly,
    Succes met je stage en een hele fijne vakantie gewenst straks met je moeder. We hebben het gisteren nog even over je gehad op de verjaardag van Daphne, toen ging het over heimwee!!!!
    En kijk waar je nu bent! Top hoor. Geniet ervan.
    Groetjes, Rita Cents

    Liked by 1 persoon

  2. Hoy Kelly,,
    De eerste week zit er al weer op, wat vliegt de tijd, je schrijft mooie verhalen, en deze week komt je moeder al bij jou, geniet er maar mooi van.heel veel succes wn tot gauw.
    Liefs van mij
    Els

    Liked by 1 persoon

  3. Hé Kelly

    Wat ’n belevenis voor jouw zeg!!!
    En respect dat je dat in je eentje doet👍🏼
    Heel veel “werk”plezier daar nog,
    En geniet van de tijd samen met je mams daro🍷🍷

    Gr uut Borne

    Liked by 1 persoon

  4. Hoi Kelly,
    Ik volg je verhalen met veel interesse, petje af dat je je zo staande houdt in het verre Bonaire!
    Je doet een schat aan ervaringen op. Veel succes en nog een paar mooie weken gewenst samen met je moeder. groetjes.

    Liked by 1 persoon

  5. Hallo Kelly, ik lees je verhalen met veel interesse. Petje af hoe je je daar in je uppie redt. Een hele ervaring waarin je heel veel leert. Ik heb er alle vertrouwen in, je kunt het! Nog een paar dagen, dan is je moeder er en kun je samen genieten van Bonaire.

    Liked by 1 persoon

  6. Ik vind het echt goed van je! Dat van: “jullie waren mijn helden deze week”, is heel herkenbaar! Het kan zoveel uitmaken, als je even wat leuke mensen om je heen hebt, en dan is het inderdaad ook even wennen als je dan opeens weer alleen over bent. Maar het komt vast goed zo te horen!
    Keep on going! X Liefs

    Liked by 1 persoon

  7. Goede morgen Kelly , leuk dat je op Bonaire bent . Wens je veel succes , het duurt nu niet zo lang dat mama komt , je verhalen zijn goed . Mooi om het zo te delen veel plezier en succes lieve Gr Sinie

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

