40 BEAUTY VRAGEN

Vandaag vul ik de ’40 beauty vragen’-tag in. Mocht je benieuwd zijn naar mijn antwoorden: Lees dan vooral verder!

1) Hoe vaak per dag was jij je gezicht?
Maximaal 2 keer per dag.

2) Wat is je huidtype?
Vochtarm

3) Welke face wash gebruik je op dit moment?
Geen :’) Ik gebruik micellair water van Garnier.

4) Scrub je wel eens?
In de zomer wel ja, in de winter niet dan is mijn huid te gevoelig.

5) Welk merk gebruik je daarvoor?
The Body Shop

6) Welke dagcreme gebruik je?
Eentje van Nivea voor een vochtarme huid.

7) Heb je sproeten?
Ja, een paar bij mijn neus.

8) Gebruik je oogcreme?
Dat deed ik, maar het schiet er vaak bij in. Ik weet het merk niet eens.

9) Heb of had je last van acne?
Nee, totaal niet. Nooit gehad ook.

10) Heb je ooit Pro-Activ gebruikt?
Wat is dat? Nee dus.

11) Welke foundation gebruik je?
Eentje van BE Creative

12) En welke concealer?
Maybelline Age Rewind

13) Weet je wat je ondertoon-kleur is?
Neen.

14) Wat vind je van valse wimpers?
Als ik van mezelf korte wimpers had had ik ze misschien wel eens gebruikt. Ik vind het niet nodig bij mezelf.

15) Wist je dat mascara officieel maar 3 maanden houdbaar is?
Nee, en daar houd ik me ook niet aan.

16) Welke merken mascara gebruik je?
l’Oreal

17) Sephora of MAC?
MAC! En dan vooral om de lipsticks.

18) Heb je een MAC pro card?
No.

19) Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make up?
Real Techniques kwasten.

20) Gebruik je een basis voor je ogen?
Ja, van Urban Decay.

21) En voor je gezicht?
Ja, van P2.

22) Wat is je favoriete oogschaduw kleur?
Dat zijn vooral matte nude kleuren.

23) Gebruik je vloeibare eyeliner of een oogpotlood?
Eyeliner! Op dit moment van Essence en Catrice.

24) Hoe vaak prik je jezelf in je ogen met een oogpotlood?
Nooit, want ik gebruik het niet. Ook niet met de eyeliner of mascara trouwens.

25) Wat vind je van losse oogschaduws?
Zonde van mijn geld. Ik koop liever een palette.

26) Gebruik je minerale make up?
Nee.

27) Wat is je favoriete lipstick?
Candy Yum Yum van MAC.

28) En lipgloss?
Ik haat lipgloss.

29) Wat is je favoriete blush?
Rose gold van Sleek.

30) Koop je wel eens make up via Ebay?
Nein.

31) Houd je van drogisterij make up?
Ja, ik heb bijna alleen maar drogisterij make up.

32) Ga je wel eens naar Cosmetic Company Outlets?
Heb je die in Nederland? Nee.

33) Heb je ooit overwogen om make up lessen te gaan volgen?
Ja, maar nooit gedaan omdat er nog zoveel andere dingen zijn die ik graag wil doen.

34) Ben je klunzig in het aanbrengen van make up?
Alleen als ik moe ben. En met bronzer.

35) Welke make up misser vind je vreselijk?
Meisjes met een plamuur laag die je ziet zitten.

36) Houdt je van kleurrijke tinten of van neutrale tinten?
Ik draag zelf vaak neutrale tinten maar vind het wel leuk om daar een knal lipstick bij te dragen.

37) Welke celebrity heeft vaak mooie make up?
Lauren Conrad.

38) Als je je huis maar met één make up product mocht verlaten, welke zou dat dan zijn?
Mascara

39) Verlaat je het huis wel eens zonder make up?
Ja hoor, ik schaam me niet voor mezelf. Ik vind het leuk om met make up te spelen, maar draag vaker geen make up dan wel. Omdat ik lui ben.

40) Vind je dat je er goed uit ziet zonder make up?
Ik ben tevreden over mezelf.

liefs kelly

Geef een reactie

