ZAP IT! INSECTENBEET REINIGER / WWW.DITVERZINJENIET.NL

Een tijdje geleden mocht ik bij http://www.ditverzinjeniet.nl een aantal dingen uitkiezen om te reviewen voor mijn blog. Als je me langer volgt weet je dat ik naar Bonaire ben geweest voor een maand. Als je Bonaire een beetje kent weet je dat daar gigantisch veel muggen zijn. Reden genoeg om de Zap-It mee te nemen! Benieuwd wat het doet en of het werkt?! 
  

Zap-it zorgt er voor dat de jeuk van je muggenbult verdwijnt. Het werkt als volgt: je zet de rode platte kant van de Zap-it op de muggenbult en drukt op het grijze knopje. Dit doe je net zo lang tot de jeuk verdwijnt. Je kunt het zien als kleine stroomschokjes.

Ik weet niet of het iets is in je hersenen, maar het werkt wel. De jeuk verdwijnt echt. Ik moet zeggen dat ik het niet vaak gebruik omdat ik stroomschokjes een heel naar gevoel vind en op bijna nooit last heb van mijn moedervlekken. 

Je kunt het apparaatje ongeveer 1000 klikken gebruiken, dus mocht je veel last hebben van jeuk bij muggenbulten: dan is Zap-it echt een aanrader!

liefs kelly

4 thoughts on “ZAP IT! INSECTENBEET REINIGER / WWW.DITVERZINJENIET.NL

Geef een reactie

