MIJN FAVORIETE TOSTI

Soms moet ik lachen om de onderwerpen voor mijn blog. Ik blog graag over alles wat ik zelf leuk vind om te delen en dit keer is dat een tosti! Hij is namelijk super makkelijk om te maken maar je kunt me er ’s nachts echt voor wakker maken!

Dit heb je nodig:
Boterhammen
Groene pesto
Tomaatjes
Geraspte kaas
Mozzarella

Als eerst smeer je de groene pesto als een laagje boter over de boterham. Ik leg twee boterhammen, dus je kunt ervoor kiezen om allebei de kanten de besmeren met pesto. Ik heb er voot gekozen om één boterham te besmeren met pesto en de andere niet.

Leg de tomaatjes op de pesto…

Gooi er naar smaak geraspte kaas over…

Doe er een paar bolletjes mozzarella op…

In het tosti ijzer…

En klaar is je tosti!

Geloof me, het is echt goddelijk! En eens wat anders dan kaas met ham en ananas. Het is niet heel erg speciaal, maar wel super lekker en zeker het proberen waard!

IMG_3289-0

Geef een reactie

