SALLY HANSEN JUMPIN’ JADE

Soms kom je tijdens het opruimen dingen tegen waarvan je even was vergeten dat je ze had. Dat had ik bij dit Sally Hansen lakje. Ik kwam hem weer tegen en was even vergeten hoe fijn dit lakje was!

Het grappige aan dit lakje is dat ik deze een paar jaar geleden op de boot richting Denemarken heb gekocht in de sale. Ik stond toen nog totaal niet stil bij de merken die er allemaal waren, en kwam er ongeveer een half jaar geleden achter dat dit een Sally Hansen lakje is!

Dit is NIET mijn foto, maar geeft een heel realistisch beeld van hoe het lakje er op mijn nagels ook uit ziet. Ik zou willen dat ik zulke goede product foto’s kon maken, ik mag nog veel leren :-) Zoals je kunt zien is het een donkergroen lakje met veel subtiele glitters erin die je vooral ziet in zonlicht.

Zo ziet het lakje er uit op mijn nagels! Ik moet zeggen dat ik heel wat foto’s heb geschoten om de kleur perfect op beeld te brengen, maar dit is redelijk gefaald. De kleur is erg donker groen waardoor het of snel zwart lijkt of groen zonder glans. En laat dit lakje nu juist veel subtiele glitters hebben! Vandaar dat ik er dus voor heb gekozen een swatch van Google te gebruiken om een meer realistisch beeld te geven van dit prachtige lakje.

Ik weet niet of het lakje nog verkocht wordt, maar ik vind het zo’n prachtige kleur dat ik het gewoon moest delen! Sally Hansen lakjes zijn trouwens sowieso de moeite waard om te proberen! Je kunt Sally Hansen lakjes kopen bij onder andere de Douglas.

IMG_3289-0

Bron: 1

2 thoughts on “SALLY HANSEN JUMPIN’ JADE

Geef een reactie

