BEEN THERE DONE THAT TAG 

IMG_5171.JPG

Op de blog van Linsey Beljaars zag ik een ontzettend leuke tag: namelijk een reis tag die perfect bij mij past. De been there done that tag met allemaal vragen over reizen. Ik vulde hem in. Kijk je mee?

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
Turkije, Spanje (Mallorca, Tenerife, Ibiza), Portugal, Griekenland, Duitsland, België, Engeland, Frankrijk, Denemarken, Zweden, Curacao en Bonaire.

Welke bestemming staat bovenaan je verlanglijstje?
New York en Berlijn (en dan Curacao).

Wat is jouw meest ideale vakantie?
Een zonvakantie, heerlijk relaxed doen waar je op dat moment zin in hebt. Ik vind het wel belangrijk om de plek waar ik op vakantie ben te verkennen door excursies te doen of een auto te huren.

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er graag nog eens naar toe zou willen?
Ik kan niet kiezen tussen Tenerife en Curacao. Totaal verschillend maar allebei op hun eigen manier prachtig. Tenerife om het prachtige eiland en natuur en Curacao om haar prachtige eiland en stranden.

Ben je al eens voor je werk/school naar een leuke bestemming gestuurd?
Niet gestuurd, wel zelf voor gekozen. Ik ben vorige maand een maand op stage geweest naar Bonaire.

Met wie ga je meestal op reis?
Mijn vriend en mijn moeder.

Met wie zou je graag nog eens op vakantie gaan?
Mijn vriend en mijn moeder en als we een gezinnetje hebben dan heel graag samen met mijn ouders en ons gezinnetje!

Wie zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Het zou gek zijn als ik mijn vriend niet mee nam he? Ik kan alleen niet kiezen tussen mijn moeder, vader en mijn vriend!

Ben je wel eens in Nederland op vakantie geweest?
Vaak genoeg, we gingen daar vroeger altijd naar toe. We hebben elke provincie wel gehad!

Ga je liever naar een attractiepark of een dierentuin?
Dierentuin, ik hou van dieren en vind het tof om ze te fotograferen!

Zon- of skivakantie?
Definitely zon! Een skivakantie lijkt me ook erg tof, maar dat gaat bij mij niet boven een zon vakantie. Ik hou van zon en warmte!

Wat is jouw leukste vakantie herinnering?
Op elke vakantie zijn leuke herinneringen. Mijn favoriete vakantie herinnering over het algemeen is de mooie natuur en de foto’s die ik daar maak. En natuurlijk het samen zijn met degene met wie ik daar ben.

Wat is jouw minst leuke vakantie herinnering?
Op Bonaire was ik mijn moeder kwijt in zee. Meer weten? Lees dan dit artikel.

Naar welke landen staan al gepland om op vakantie te gaan?
Berlijn, van 21 tot 23 december samen met mijn vriend.

Waar zou je nooit op vakantie willen gaan?
Oorlogslanden…. Voor de rest overal.

IMG_5516-0

2 thoughts on “BEEN THERE DONE THAT TAG 

Geef een reactie

