NAKED CHOCOLATE PALETTE / I HEART MAKE UP

  

Ik begin de maand december goed: Eindelijk weer eens een review van een palette! Bij de Kruidvat verkopen ze tijdelijk het Chocolate palette van I Heart Make up. Ik heb twee varianten zien liggen. Andere bloggers waren laaiend enthousiast over dit palette. Ik ben dit al alleen om het uiterlijk: en ik had nog niet eens de binnenkant gezien! Ik kocht allebei de varianten, de melk- en witte chocolade. Vandaag review ik de witte chocolade variant: Naked Chocolate.

In totaal zitten er 16 kleuren in dit palette. 14 hiervan zijn oogschaduwkleuren (de matte kun je eventueel ook voor je wenkbrauwen gebruiken) en twee highlighters.
  

Smoothly, Adorable, Double Dip, Buttons, Tob-le-rone.  

Divine, Frosted Choc, Wonka, Mocha Lover, Delight, Milky.

Dipped, Sweet shop,  Choc-Fest, Sugar, Way.

Hoe leuk zijn de namen van de kleuren?! Ze zijn allemaal gerelateerd aan chocolade! Echt super leuk. Wat mij opvalt, is dat vooral de shimmer kleuren heel erg goed gepigmenteerd zijn. Helaas zijn de matte oogschaduwkleuren niet zo goed gepigmenteerd, zoals wel vaker bij de budget make up merken. Dit is gelukkig wel goed op te bouwen!

De kleuren zien er op mijn oogleden hetzelfde uit als bij mijn swatches, wat erg fijn is, want vaak valt het achteraf op de oogleden toch tegen. Het is wel belangrijk dat je de kwast goed uitklopt, om fall-out te voorkomen.

Al met al ben ik super blij met dit palette. Ik ben vooral fan van de twee highlighter kleuren. Way staat met stipt op één, dit is een mooie gouden shimmery highlighter, prachtig! Dit palette is echt een musthave voor elke beauty lover! En dat voor maar een lage prijs, waar maar liefst 16 kleuren in zitten!

Dit palette is tijdelijk te koop bij Kruidvat of Trekpleister voor €7,99 maar ook online te verkrijgen bij onder andere Makeupmusthaves voor €9,99.

IMG_5516-0

2 thoughts on “NAKED CHOCOLATE PALETTE / I HEART MAKE UP

Geef een reactie

