SALLY HANSEN WINE STOCK (480) MIRACLE GEL NAILPOLISH

Laatst plaatste ik een review van een nagellak van Sally Hansen, namelijk Game of Chromes. Ik had namelijk een bestelling gedaan bij Bol.com waarbij ik 4 lakjes kocht voor €30,-. De komende tijd zullen de andere kleuren ook online gaan komen. Vandaag dus Wine Stock (480), een mooie bordeaux rode kleur. Lees je mee?

Bordeaux rood ik een prachtige kleur. En dan vooral de kleur die neigt naar donkerpaars. Deze nagellak kleur neigt meer naar een bruin teint maar toch vond ik hem tof genoeg om toe te voegen aan mijn collectie.


In de verpakking en op meerdere swatches zag Wine Stock er duidelijk bordeaux rood uit maar op mijn nagels zien ik amper terug. Het neigt meer naar zwart. Ook had ik, zoals bij meerdere lakjes van Sally Hansen, meerdere lagen nodig om hem goed dekkend te krijgen. Vandaar dat ie ook donker uitvalt waarschijnlijk. Jammer dat de dekking bij Sally Hansen vaker niet in orde is, ik vind dat je dat wel maf verwachten van een lakje van €11,99.

Toch ben ik zeer te spreken over Sally Hansen Miracle Gel omdat de nagellak echt superlang blijft zitten in vergelijking met budget nagellakjes. Ik heb nu acht stuks in mijn bezit, en ze blijven allemaal lang zitten zonder te chippen! Bravo Sally Hansen, nu de dekking nog! Maar misschien is dat hun geheim wel ;-)


Lakjes van de Miracle Gel lijn van Sally Hansen zijn te koop bij onder andere de Etos voor €11,99 en ook online te bestellen bij onder andere Bol.com

2 thoughts on “SALLY HANSEN WINE STOCK (480) MIRACLE GEL NAILPOLISH

Geef een reactie

