VIJF ORIGINELE CADEAUS VOOR MANNEN

mann gutschein

Ondertussen ben ik alweer een hele tijd samen met mijn vriend, en heb ik al veel cadeautjes moeten we bedenken voor zijn verjaardag of andere momenten wanneer ik hem graag een cadeautje wilde geven. Op een gegeven moment wordt het steeds lastiger, want je wilt je vriend natuurlijk niet ieder jaar hetzelfde geven. Vandaag deel ik vijf wat meer originele cadeautjes met jullie, want de geurtjes, deo’s en horloges kennen we nu wel. De cadeautjes die ik laat zien zijn trouwens ook erg geschikt als kerstcadeau voor je vader, broer etcetera! Kijk je mee?!

Twee jaar geleden gaf ik mijn vriend een cadeau waar hij heel enthousiast over was en ik zelf natuurlijk ook. Ik gaf hem namelijk een canvasdoek met daarop een soortgelijke afbeelding van een vliegtuig met alle landen en plekken erop waar wij samen geweest zijn tot nu toe. Het enige nadeel was dat het bedrijf waar ik het had laten afdrukken de afbeelding in de werkelijkheid groter had afdrukt, waardoor niet echt duidelijk zichtbaar was dat het een vliegtuig was. Dus let daar op als je het zelf ook wilt maken! Op de website waar ik het maakte zag het vliegtuig er hetzelfde uit als de onderstaande afbeelding, dan verwacht je niet dat de vliegtuig worden afgesneden toch? Dat gebeurde dus wel :-( Klik op de afbeelding als je naar de site wilt gaan waar je dit soort tag clouds kunt maken!

untitled

Het volgende item zou een potentieel cadeau voor mijn vriend kunnen zijn. Het is namelijk een wekker, maar niet zomaar eentje: Je kunt er namelijk een boodschap op schrijven! Echt superleuk om een berichtje achter te laten als je vriend eerder op moet, of jij zelf. Mijn vriend gebruikt nu zijn iPhone als wekker met een idioot hard geluid, dit lijkt me een goed alternatief. Bestellen doe je op deze website (€18,95).

Scribble Clock 001

Nutteloze Weetjes is natuurlijk niet echt geschikt als hét cadeau van het jaar voor je vriend of een andere man, maar wel leuk als extraatje! Mijn ervaring met mannen is namelijk dat ze wel van dit soort geinige dingen houden :’) Je kunt het kopen op deze website voor €19,95.

Nutteloze Weetjes 1.jpg

Woon je al samen met je vriend of woont hij op zichzelf en houdt hij van pizza? Dan is deze pizza snijder wellicht iets voor hem. Pizza snijders zijn tegenwoordig echt in de meest grappige varianten te vinden. Voor dit artikel heb ik gekozen voor een motor, want hey, het blijft een artikel voor mannen hé?! Je kunt deze stoere pizza snijder bestellen via deze link. Voor maar €12,99 heb je een super grappig cadeau!

motor-pizza-snijder

Ik weet niet of ik mijn vriend hier blij mee zou maken, maar het is in ieder geval een stuk origineler dan een horloge, geurtje of een deo. Laat hem een vliegtuig besturen! Ik denk dat er veel mannen zijn die er van dromen om dit ooit eens mee te maken. Via deze site kun je dit al doen voor €50,-

0880_zelf_vliegtuig_besturen_resp

Wat geef jij een man als hij jarig is? Ik ben benieuwd, ik ben altijd op zoek naar leuke cadeau tips!

IMG_5516-1

6 thoughts on “VIJF ORIGINELE CADEAUS VOOR MANNEN

Geef een reactie

