WISHLIST SHOPPEN BERLIJN

Op 21 december a.s. ga ik samen met mijn vriend drie dagen naar Berlijn. Ons gezamenlijke doel van deze stedentrip is vooral om zoveel kerstmarkten te bezoeken. Daarnaast willen we graag naar alle bekende hotspots in Berlijn en wil ik zoveel mogelijk nieuwe kleding shoppen. Ik heb een wensenlijstje gemaakt met dingen die ik graag in Berlijn zou willen kopen. Kijk je mee?

Oki black | High waisted jeans | Monki (€45,-)
Dit is mijn favoriete broek ever. Ik heb deze broek in het paars/rood en in het zwart, maar mijn zwarte is ondertussen grijs aan het worden omdat ik hem zo vaak draag. Ik ben verliefd en wil er eentje bij die weer helemaal zwart is!
black jeans monki

Legging | H&M (€13,- t/m €20,-)
Verklaar me voor gek, maar ik gebruik de foute leggings van H&M altijd als pyjama broeken. Niet alleen die van de H&M trouwens, maar ook van de Primark of Action, als ze maar van katoen zijn. De reden dat ik leggings gebruik, is dat deze ‘broekspijpen’ niet zo snel omhoog kruipen als een normale pyjamabroek. En ze zijn nog een stuk goedkoper ook. De linker legging is wel wat prijziger (€20,-) maar vind ik wel heel erg leuk! Love grey! 

 

Geruite hemdjurk | Forever21 (€18,-)
Omdat ik deze wil dragen boven een legging, in het speciaal mijn nieuwe fluwelen legging.
lange blouse

Kerstsokken
Ik hou van kerst en van toffe sokken. Deze combinatie is nog veel leuker. full34892053_a

MAC Lipstick | Danger (matte) | €19,50
Hoe kan het ook anders? Ik ben verliefd op deze kleur en zou hem graag willen toevoegen aan mijn collectie!

MAC-Lipstick

 

IMG_5516-3

5 thoughts on “WISHLIST SHOPPEN BERLIJN

Geef een reactie

