WIN EEN MAC LIPSTICK NAAR KEUZE! / COLLAB BYFLOREN.COM

We beginnen de kerstdagen goed: vanaf nu kun je mee doen aan de winactie! Je kunt een MAC lipstick naar keuze winnen! Deze winactie is in samenwerking met mijn lieve blogvriendinnetje Florentine van Byfloren.com. Ben je benieuwd wat je moet doen om te kunnen winnen? Lees dan snel verder!

Wat kun je winnen?
Een MAC lipstick naar keuze!

Wat moet je doen?

〰 Volg ons op Instagram @byflorentine & @xkekography

〰 Volg ons op Bloglovin @byfloren & @xkekography (Belangrijk: Dit kan ook als je geen eigen blog hebt, het enige wat je hoeft te doen is een account aan te maken en ons allebei volgen)

〰 Repost deze foto op je eigen Instagram account (tag ons in je geposte foto) en gebruik de tag #byflorenxkekography

Ps. tag me ons ook even in je foto! Zo kunnen we in de gaten houden of je aan voorwaarden voldoet!

De winnaar word op 7 januari 2016 bekend gemaakt!

Good luck!

img_5516

20 thoughts on “WIN EEN MAC LIPSTICK NAAR KEUZE! / COLLAB BYFLOREN.COM

  1. Super leuke winactie, en jullie blogs zijn echt super leuk😍 Hier doe ik zeker aan mee❤ Mijn instagram is xtessiex_ en tessthefashionista, ik heb jullie allebei in de foti getagd en ik volg jullie op bloglovin❤ Mij lijkt de kleur “pink plaid” erg mooi😍

    Liked by 1 persoon

  2. Ik doe mee, ik volg jullie allebei op Instagram onder de naam xgraciously en volg jullie ook op bloglovin’ onder de naam xgraciously! Als ik win, zoek ik denk ik het kleurtje ‘Twig’ uit. Super leuke winactie! Xx

    Like

  3. Wauww! Wat een ongelofelijk gave winactie zeg!! Ik doe mee!! Op instagram heet ik: @lookingudrun. Op bloglovin’ heet ik: Gudrun (als het goed is 😉). Ik zou heel graag de kleur: Angel willen hebben. Een prachtige kleur met een Frost finish. Prachtig!! Ik heb jou en Florentine getagd in mijn foto!
    Liefs,
    Gudrun

    Liked by 1 persoon

  4. Heel erg leuke winactie ! Ik heb helaas geen instagram maar ik volg jullie wel beiden op bloglovin :) Ik zou supergraag de kleur ‘Diva’ winnen, die staat al bijna een jaar op mijn wishlist !

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

