IT’S CHRISTMAS TIME!

  

It’s the most wonderful time, of the yearrrrrr. De tijd rondom kerst is echt mijn favoriete tijd van het jaar. Vandaag is het dan eindelijk zo ver: het is Kerstmis! In dit artikel laat ik je weten waarom Kerstmis mijn favoriete feestdag is!

Eigenlijk zijn het niet eens de feestdagen zelf, die Kerst voor mij bijzonder maken. Al voordat Sinterklaas het land uit is, zet ik de kerstboom op en versier ik het huis. Ik kan zo genieten van de kerstsfeer: de lichtjes, de kaarsjes, de glitters en natuurlijk de mooiste kerstballen in de prachtige kerstboom!

Ook vind ik het leuk om te zien dat steeds meer mensen de moeite nemen om ook buitenshuis helemaal los te gaan met kerstlichtjes. Vooral de Fairybell is de laatste jaren helemaal hip: wij hebben er eindelijk ook één! Eindelijk begint Nederland de Amerikaanse traditie wat meer te waarderen ;-)

Wat ik ook geweldig vind aan de tijd – rondom – Kerst, is alle kerstfilms. In dit artikel deelde ik al mijn favoriete kerstfilms. Ik hou van kerstfilms, en dan vooral de Engelse of Amerikaanse. Mijn all-time favourite blijft The Holiday, die ik in vier weken al vijf keer heb gezien.

kerstster

Met deze ‘kerstkaart’ – die ik ontworpen heb via deze site – wil ik jullie een hele fijne kerst wensen. Zoals je kunt zien heb ik verschillende talen gebruikt, namelijk de talen van de landen waar ik recentelijk ben geweest (Spanje, Curacao, Bonaire, Portugal, Duitsland, Engeland).

img_5516

6 thoughts on “IT’S CHRISTMAS TIME!

  1. Kerst is ook mijn favoriete tijd van het jaar. Met name in Zweden is het een hele happening. Alles is prachtig verlicht, ik hou daar echt van! Ach ja.. en natuurlijk Kerstfilms kijken met warme chocolademelk en een dekentje op de bank.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

