GIRLSCENE BOX UNBOXING / TOP OF FLOP?

  

Vorige week zag ik op Instagram dat Girlscene een (Christmas) box verkocht voor maar €10,- met daarin een aantal kortingsbonnen en een aantal beauty producten. Maar zijn deze pakketjes nu de moeite waard? Ik geef vandaag mijn eerlijke mening in dit artikel! 

girlscenebox_thumb_550x312

Even ter info:
Girlscene Box is hét cadeau voor de feestdagen voor slechts €10! Verras een lieve vriendin of verwen jezelf met de surprise box van het jaar. De inhoud van de box is een verrassing tot levering… Spannend!

We verklappen wel dat je minimaal vier beautyproducten ontvangt. Dus misschien bevat jouw box wel een feestelijk nagellakje, een verleidelijke parfum sample, een high-end shampoo en een heerlijke bodylotion… Who knows? Surprise, surprise! En alsof dat nog niet genoeg is, hebben we ook nog allerlei flinke kortingen in de box gestopt!

De Girlscene Box bestel je voor €10 en heeft een waarde van minimaal €250!

Ik moet er altijd een beetje om lachen, een pakket die een bedrijf opstuurt voor €10,- maar die een waarde zou hebben van €250,-… Yeah right. Laten we gaan kijken!

   

 

Op donderdag 24 december kwam het pakketje aan, perfect op tijd voor Kerst! Van de doos word ik erg blij! De box is oranje/roze van kleur is erg stevig, super handig om dingen in te bewaren! Als je de box openmaakt, zie je dit: alles goed verpakt met een leuke kaart van Girlscene. 

Er zitten een paar producten in, namelijk één grote body Crème van het merk Dr. Hans Schreuder Ik ken het merk niet, maar ik heb het uiteraard opgezocht en het kost €25,95. Fijn dat er vitamine E in zit, daar ben ik dol op. 

  

Er zit ook een testertje van een parfum van Calvin Klein in (wat voor mij geen waarde heeft, want die dingen krijg je ook gratis bij de Douglas of Ici Paris). 

  

Een black magic eyeliner van het merk Eyeko, wel vaker van gehoord maar nog geen ervaring mee. Die vond ik terug bij Asos voor €22,05.

  

Moroccanoil Sample(!). Olie voor in je haar. Hier ben ik wel benieuwd naar.

  

Tot slot zit er een notitieboekje van Girlscene in en een pen. Leuk om te hebben.

  

De kortingsbonnen die er in zitten, vind ik eerlijk gezegd ook wat karig. Als ik de hotelbon zie t.w.v. €200,- (!!), snap ik direct waarom het pakketje €250,- waard zou zijn. Ik maak nooit gebruik van deze bonnen, omdat je echt niet zoveel goedkoper uit bent (je krijgt uiteindelijk alleen maar een beetje korting, echt geen €200,-).

  

De waardebon van de Makeupspot vind ik wel erg leuk, je kunt namelijk een beautyblender kopen voor maar €15,- in plaats van €19,95! Ook de waardebon van de Zwaluwhoeve vind ik leuk. Ik hou er zelf totaal niet van, maar ik weet zeker dat ik er iemand anders blij mee kan maken!

Er zitten een paar leuke producten in, maar de box heeft voor mij geen waarde van €250,-. Hooguit €20,-. De producten die meer waard zijn (zoals de creme en eyeliner) zou ik normaal gesproken niet hebben gekocht maar vind ik nu wel leuk om te testen. 

Zoals eerder vermeld, heeft iedere box een andere inhoud, maar ik denk niet dat het veel zal verschillen wat betreft. Ik raad je in ieder geval niet aan om dit pakket te bestellen in ieder geval! Ook voor die €10,- vind ik het een flop. 

img_5516

15 thoughts on “GIRLSCENE BOX UNBOXING / TOP OF FLOP?

  1. Ah, wat fijn om eindelijk eens een eerlijke review te lezen. Ik ben het zeker met je eens. Die samples kan je niet eens meetellen en die tegoedbonnen kun je ook krijgen als je op internet opzoekt; ‘ kortingsbonnen themakeupspot ‘ Een eyeliner kan je ook goedkoper kopen, dus die koop je zelf niet voor die prijs, en als je een crème wilt kan je net zo goed het schap van Nivea bekijken. Ik ben het met je eens, een grote flop. Fijn om een eerlijke review te lezen, ik verwachtten er namelijk altijd veel van. xoxo

    Like

  2. Ohw, wat jammer zeg.. ik vind het ook een beetje een flop
    Ik had een tijdje een abonnement op Beautybox, dat was wel leuk maar na 3 maanden heb ik het opgezegd omdat er toch altijd wel wat dingen bij zitten die ik niet gebruik en ik gewoon niet zoveel producten nodig heb haha sindsdien heb ik nooit meer dit soort boxen gekocht

    Like

  3. Nu ik je review lees ben ik blij dat ik hem niet gekocht heb. Ik was eerst bang dat ik spijt zou krijgen achteraf ,maar nu ik dit lees ben ik er juist blij mee dat ik niet besteld heb. Ik had er iets meer van verwacht en voor tien euro kun jezelf wel iets leukers kopen, dan maar geen duur merk maar aan deze dingen heb je ook weinig en anders heb je nog iets leuks. Erg jammer , had gehoopt dat het wat leukers en beters zou zijn.

    Like

    • Haha ja, de olie is ook het enige waar ik echt benieuwd naar ben! Die creme en eyeliner zal ik vast eens gebruiken, maar vind ze niet boeiend. En de bonnen slaan ook nergens op. Een euro retour bij een chocolade reep, serieus? 😂

      Like

Geef een reactie

