KNALLEND HET JAAR UIT / ANTI VUURWERK (!)

   

Het is weer zover, het einde van het jaar. We eindigen het zoals altijd weer met veel flitsen en nog veel harder geknal. Ik vind het vreselijk, en mijn lieve dieren nog veel vreselijker.Op 29 december is onze hond uit angst over het stroomdraad gesprongen toen we niet thuis waren. Toen we thuis kwamen was ze dus weg. Dat was rond 17:00 uur, dus het werd al donker. Direct Facebook en de dierenambulance ingeschakeld. Het is bijzonder hoeveel mensen het bericht hebben gedeeld (100 keer binnen een uur) en hoeveel mensen hebben meegeholpen met zoeken. Ik denk dat er in totaal acht auto’s (met bekenden van ons) hebben gezocht naar haar… Zelfs een aantal kinderen zijn gaan zoeken. Echt bijzonder. Rond 19:00 uur heeft mijn nicht haar terug gevonden op een parkeerplaats hier in de buurt. Zó dankbaar. Tuffel is niet makkelijk benaderbaar omdat ze erg eenkennig is (bekend bij dit ras). Met mijn nicht heeft ze een goede band, dus ze sprong direct in de auto. Nog nooit zo blij geweest om Tuffel te zien toen ik samen met mijn vriend thuis kwam. De hele keuken zat ondertussen vol met allemaal mensen die hadden geholpen! Wat een helden!

Vandaag heb ik de Facebook pagina van Anti Vuurwerk ontdekt. Een pagina met allerlei berichten over vuurwerk. De moeite waard om te liken! Deze wilde ik graag met jullie delen;

  

Wat vinden jullie van vuurwerk?

  

7 thoughts on “KNALLEND HET JAAR UIT / ANTI VUURWERK (!)

Geef een reactie

