ACHT JAAR SAMEN MET DE LIEFDE VAN MIJN LEVEN!

 

Vandaag, 18 januari 2016, zijn mijn vriend en ik precies acht jaar samen. Dat is een hele tijd. Vandaag blik ik terug op de afgelopen acht jaar!

We leerden elkaar kennen toen ik vijftien was, in juli 2007. Er was een feest bij hem in het dorp, waar ik ook nog toe ging. In september kregen we voor het eerst een relatie, maar daar bleken we allebei nog niet aan toe te zijn dus ging het na een week of twee alweer uit. Op 18 januari 2008 kregen we echter weer een relatie en sinds die tijd zijn we onafscheidelijk.

Het is ondertussen alweer vier jaar geleden dat het een maandje uit ging, omdat ik ruimte nodig had om na te denken over wat ik wilde. Gelukkig hielden we in die tijd wel veel contact met elkaar waardoor we na een maand weer bij elkaar kwamen. Sinds die tijd gaat het een stuk beter, we (en vooral ik) hadden die break echt even nodig. Het was tijd voor een nieuwe begin.

 

Er zijn vaak mensen die vragen of ik niet vind dat ik wat gemist heb, want we waren nog zo jong. Om daar voor eens en altijd een duidelijk en gemeend antwoord op te geven: Nee dat gevoel heb ik niet. Zoals ik al eerder heb geschreven op mijn blog, vind ik stappen/uitgaan vreselijk (lees: overvolle discotheken, stinkende tentfeesten en dronken mensen), en heb ik dit ook zeker niet gemist door onze relatie. Ik ben juist ontzettend blij dat we elkaar al zo vroeg hebben leren kennen, want we zijn met elkaar opgegroeid en kennen elkaar door en door.

 

Wat zou ik gemist moeten hebben? Ik ben juist ontzettend dankbaar voor wat we samen hebben mogen meemaken. Onze dagjes weg naar Camperduin, Texel, Amsterdam…, Onze weekendjes weg naar Scheveningen, Zandvoort, Amsterdam en Kijkduin, onze stedentrips naar Parijs, Londen en Berlijn en onze zonvakanties naar Mallorca, Tenerife, Albufeira, Ibiza en met in het speciaal Curacao. Daarnaast vind ik het heerlijk om met hem uiteten te gaan, te gaan winkelen of naar de bioscoop te gaan.

Zoals je al kunt lezen ben ik hem nog lang niet zat en kan/wil ik echt niet zonder hem leven, en ik hoop natuurlijk hij mij ook niet!

 

Lieve Stef, mocht je dit heel toevallig lezen: I love you!

 

12 thoughts on “ACHT JAAR SAMEN MET DE LIEFDE VAN MIJN LEVEN!

  1. Wow 8 jaar is echt lang! Super leuk voor jullie en vond het een leuk artikel om te lezen. Over een maandje zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen, ook best lang vind ik.. ga er zeker weten ook een artikel over schrijven. Ik wens jullie veel geluk samen!

    -x- Sabrina

    Like

  2. Heel leuk artikel! Heel herkenbaar. Mijn vriend en ik zijn 7 jaar samen.. Ik mis ook niks en wil niks liever, ik vind het juist ook fijn dat we elkaar door en door kennen en ons zo op ons gemak voelen bij elkaar, het is toch niks aan dat je misselijk van de vlinders wordt en beroerd van je scheten in houden.. Nee ik hou net als jij van mijn man en we houden ook niet van discotheken (ellebogen in je gezicht) .. Doe ons maar uit eten of onze favo series op de bank met wat lekkers in de Pyama…. l o V e !!!!

    Like

  3. Super leuk dat jullie al zo lang met elkaar hebben! Van harte gefeliciteerd! Ja en dan die standaard zin, mensen zijn niet allemaal het zelfde. Niet iedereen hou van partyen en feesten. Dus dan maak het ook niet uit. -x-

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

