IK BEN ER NOG HOOR!

Yay! Wat ontzettend leuk dat je me nog hebt weten te vinden. Ik ben een lange tijd Offline geweest, terwijl ik als doel had gesteld dat ik mijn blog weer zou oppakken. Dat is me niet gelukt. Dûh, want als je terugleest is mijn laatst geschreven artikel alweer van 15 juni. Oops. Ondertussen is er veel gebeurd. Ben je benieuwd wat? Lees dan vooral lekker verder!

Ten eerste heb ik sinds jaren vakantie gevierd in eigen land. Gewoon thuis. Ik vond het vreselijk want ik ben verwend. De afgelopen vijf jaar ben ik in de zomer met mijn vriend naar Mallorca, Tenerife, Albufeira, Ibiza en Curacao geweest en afgelopen oktober heb ik een maand op Bonaire gewoond/gewerkt. Vreselijk verwend dus. En dan heb ik de stedentrips nog niet eens opgenoemd (Denemarken/Zweden, Parijs (2x), Londen (2x) en Berlijn) Maar… Reizen is gewoon mijn passie. Net als de zon/warmte, zwemmen en fotograferen. Ik besef me heel goed dat andere mensen nooit op vakantie gaan, maar ik werk er ook maar gewoon voor ;-) Toch hebben we de keuze gemaakt om een jaartje over te slaan…


Er zit wel een reden achter deze keuze…… WE HEBBEN NAMELIJK OFFICIEEL EEN HUIS GEKOCHT! Gisteren hebben wij alle laatste stukken ondertekend bij de notaris waarna we de sleutel van ons eerste huisje mee hebben ‘gekregen’! We zijn zo blij! Dit was alle stress dubbel en dwars waard. En dan nu genieten! Oh… En verhuizen! Er hoeft namelijk niet echt geklust te worden… De keuken, badkamer en vloer zitten er al in en de muren zijn al geverfd. Klaar om bewoond te worden! We zullen alleen een aantal praktische dingen doen, zoals plankjes ophangen etc.

Hier een aantal foto’s van ons huis…

Belangrijk om te weten is dat de foto’s niet van ons eigen huis zijn maar van de modelwoning. Er werden namelijk 20 dezelfde woningen verkocht. Ons huis is nog helemaal leeg maar de keuken, badkamer en de vloer zijn dus precies hetzelfde!



En dan nog wat praktische dingen…
Mijn domein

Mijn jaarabonnement van mijn eigen domein zat er namelijk op waardoor ik ben terug gegaan naar een gratis domeinnaam. Mocht iemand een goede webhosting weten voor mijn eigen betaalde domeinnaam zodat ik weer over kan stappen naar .com of .nl laat het dan weten in de reacties! Ik ben dit namelijk van plan, maar wil wel eerst mijn blog helemaal weer gaan oppakken voordat ik deze stap ga nemen.

Youtube

Sindskort ben ik bezig om oude video’s van vakanties te editen en op Youtube te zetten. Het zou leuk zijn als je een kijkje wilt nemen. Verwacht geen torenhoge editskills, want ik ben nog maar een beginneling. Ook zijn het meer sfeervlogs. Neem toch maar een kijkje en abonneer je om op de hoogte te blijven van nieuwe video’s!


2 thoughts on “IK BEN ER NOG HOOR!

Geef een reactie

