Het begint weer te kriebelen…

Een nieuw jaar, nieuwe rondes, nieuwe kansen. Eigenlijk is het bullshit, als je iets wilt veranderen, doe het dan nu en niet morgen (of in het nieuwe jaar). Toch begint het weer te kriebelen vanaf begin januari. En nu is het alweer maart… Helaas spelen verschillende smoesjes als ‘geen tijd’, ‘drukte’ en ‘weinig tijd’ een rol. Maandenlang heb ik niet naar mijn blog omgekeken, maar ik voelde vandaag de behoefte om weer eens een artikel te schrijven.

Ik merk al langer dat ik de behoefte om weer meer te gaan schrijven. Dit jaar wil ik mijn tweede boek gaan schrijven. Het onderwerp houd ik nog geheim, omdat ik al vaker van die kronkels in mijn hoofd heb gehad. Als klein kind ben ik ook wel eens aan een boek begonnen, maar kwam ik nooit verder dan twee bladzijdes. Jammer dat ik die bladzijdes dan weggooide. Vorig jaar heb ik mijn eerste boek geschreven, het scheelde toen dat dit mijn scriptie was voor mijn studie. Dat betekent ook dat het redelijk ‘zakelijk’ was met een heel praktisch tintje. Mocht iemand het leuk vinden (hallo, is er nog wel iemand?!) dan kan ik mijn eerste boek wel eens uitlichten op le blog.

Voor nu wil ik me op mijn blog gaan richten op de reizen die ik maak. Ik wil een soort reviews schrijven van de plekken waar ik ben geweest. Als eerst komt Zweden er aan, Stockholm om precies te zijn. Ik zoek zelf zoveel mogelijk informatie op voor ik ga reizen, vandaar dat het me leuk lijkt om dat hier te doen. Mijn (on)zichtbare plekje op het internet. Na Stockholm komt New York en na New York komt Fuerteventura. Inclusief foto’s.


Kleine update

‘Samenwonen’

Sinds september woon ik samen met mijn lief Stef. Dat is al bijna een half jaar! Bizar. Ons huis begint steeds meer af te raken. Hierbij een paar detail foto’s waar ik best trots op ben. Niet perfect, dus ik ben blij.


New old job’

Voor wie me ook volgt op Instagram (daar ben ik een stuk actiever namelijk) weet er misschien al van, maar ik ga weer naar een andere werkplek. Van Almere naar Bunschoten-Spakenburg. Grappig, in een jaar tijd heb ik in vier verschillende ‘steden’ gewerkt. Namelijk Utrecht, Amsterdam, Almere en nu dus Bunschoten-Spakenburg. En dat allemaal voor mijn grote passie voor fantastische kindjes. De doelgroep waar ik mee werk is namelijk écht fantastisch. Waarschijnlijk zit het er na juli helaas wel op, ivm met wet-/regelgeving dat je contract na twee jaar over moet gaan op een vast contract en de meeste werkgevers dit niet waar kúnnen maken. Dat is jammer, maar helaas. Tot die tijd geniet ik nog volop, van nu weer een nieuwe uitdaging met deze fantastische kindjes.


‘Spreek’ jullie snel weer, beloofd!

2 thoughts on “Het begint weer te kriebelen…

  1. Yee❤️❤️❤️ Súper leuk, weer een blogpost!
    Ik vind het een erg gaaf idee om te gaan focussen op de reizen die je gaat maken op je blog, en wat onwijs leuk dat je erover denkt om nog een boek te schrijven.
    Ook de foto’s van jullie huis zijn zo mooi!
    Veel liefs, Florentine

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

